“ראיתי דירה בוערת”: בן 45 נספה למוות בשריפה בדירה במאה שערים

גורמי כבאות והצלה אומרים כי מדובר בדירה מאולתרת שלא נבנתה על פי התקן • איש זק"א: "כוחות הכיבוי חילצו מתוך הדירה שנשרפה כליל גבר כבן 45 שנלכד בתוך הבית כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום"
חיים טוויל
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 10:13

גבר כבן 45 נהרג בשריפה שפרצה הבוקר (שני), סמוך לשעה 6:30, בדירה ברח׳ עבודת ישראל בשכונת מאה שערים בירושלים.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

הגבר נלכד בדירה, וחולץ בידי לוחמי האש כשהוא מחוסר הכרה. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו.

גורמי כבאות והצלה אומרים כי מדובר בדירה מאולתרת שלא נבנתה על פי התקן.

התקבל דיווח במוקד זק״א על שריפה שפרצה בדירה  בירושלים ובמקום הרוג.

מאיר אקער קמב״ץ זק״א ירושלים: “מדובר בשריפה שפרצה בדירה בקומת קרקע בבניין בן 2 קומות בשכונת מאה שערים בירושלים. כשהגעתי למקום ראיתי דירה בוערת העולה בלהבות, כוחות הכיבוי חילצו מתוך הדירה שנשרפה כליל גבר כבן 45 שנלכד בתוך הבית כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק״א טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה”.

לאחר השתלטות הכבאים על האש, אמר רב רשף מוטי מלמד, מפקד משמרת בכבאות והצלה לישראל מרחב האומה, על האירוע: “דווח לנו על שריפה במבנה הנמצא ברחוב עבודת ישראל. הגענו למקום במהירות עם מספר צוותי כיבוי וזיהינו מיד את השריפה באחת הדירות במבנה ישן, שבתוכו הייתה דירה קטנה שעל פניו נראית כדירה מאולתרת.

“לוחמי האש נכנסו לתוך הדירה הבוערת, ותוך זמן קצר מאוד מצאו בתוכה אדם כשהוא ללא הכרה. חילצנו מיד את הלכוד לידי כוחות מד”א אולם, עקב הפציעות הקשות שהאיש ספג מהאש והעשן, נאלצו אנשי מד”א לקבוע את מותו של הפצוע בשטח”.

מהמשטרה נמסר: כוחות משטרת ישראל הוזעקו הבוקר למבנה סמוך לרחוב עבודת ישראל בירושלים בעקבות דיווח על שריפה שפרצה במקום.

השוטרים פעלו יחד עם כב”ה לפינוי מספר בני אדם ששהו במבנה. בתוך כך, איתרו אדם נוסף כשהוא ללא הכרה, ולאחר זמן קצר גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות השריפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות