האיום ששיגר פינדרוס לראש מועצה שרוצה למנוע כניסת עובדות מביתר

עודד רביבי , ראש מועצת אפרת, ביקש למנוע כניסת עובדות חרדיות מביתר עלית, מחשש לבריאות תושבי המקום • פינדרוס: "מתוך דאגה כנה לבריאותך, מקבל על עצמי בלי נדר שלא להיפגש עמך בשנה הקרובה ולא להשתתף באירוע או במפגש בו תהיה נוכח"
אבי כץ
י"ז תמוז התש"פ / 09.07.2020 15:47

ח”כ יצחק פינדרוס מדגל התורה שיגר בצהרים (חמישי) מכתב לעודד רביבי, ראש מועצת אפרת, שביקש, לדבריו, למנוע כניסת עובדות חרדיות מביתר עלית, מחשש לבריאות תושבי המקום – בו הוא מאיים כי לא יפגש עימו בשנה הקרובה.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

העימות בין השניים התלקח לאחר שרביבי פרסם פוסט, בו קבל על כך שעובדות המועצה האזורית גוש עציון המתגוררות בביתר עילית הורשו להגיע לעבודתן, בעוד עובדות המועצה המקומית אפרת אינן מורשות להגיע לעבודה, ובכך לא מאפשרות למעשה את המשך פעילות מערכת החינוך באפרת.

רביבי הוסיף בפוסט הערה, שהעלתה את חמתם של תושבים בביתר עילית: “אם נמשיך להתנהג באופן הזה, אין סיכוי שננצח את הקורונה”.

בעקבות ההערה שיגר ח”כ פינדרוס, שהתגורר בביתר עילית שנים רבות, מכתב קצר וזועם לרביבי בו נאמר: “קיבלתי את עמדתך ודאגתך הכנה לבריאותם של תושבי אפרת, במניעת כניסתן לעירך של עובדות מביתר עילית.

“אשר על כן מתוך דאגה כנה לבריאותך ומרצוני לשמור עליה, כתושב העיר ביתר עילית במשך 17 שנה – אני מקבל על עצמי בלי נדר שלא להיפגש עמך בשנה הקרובה ולא להשתתף באירוע או במפגש בו תהיה נוכח”.

רביבי הגיב למכתבו של חבר הכנסת בדף הפייסבוק שלו ושיגר לעברו עקיצה: “‏הפוליטיקאים הפכו את המאבק בקורונה למאבק פוליטי.

“כבוד הרב ח”כ פינדרוס להזכירך: 1.אני לא הטלתי מגבלות על אף עיר בישראל. 2. באפרת אין ועדת קבלה ואנו לא מונעים מתושבי ביתר להיכנס. 3. אתה והם מוזמנים לבוא”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אפילו מטקבק ממוצע כותב יותר טוב ממך פנדא
    10/07/2020 12:55
    זה חרדי הא
  1. בושה לדגל שזה נציגם