מסוכן: נחתו עם גופה במטוס פרטי והמשיכו ללוויה עם 100 איש

בניגוד להנחיות: למרות החובה לשהות בבידוד, הבוקר נחתו מניו יורק 7 בני משפחה, שהביאו עמם במטוס פרטי את גופת הסבתא שנפטרה מקורונה לקבורה בהר המנוחות - בהלוויה בה השתתפו כמאה איש • אחרי הלוויה המשיכו לחולון, שם חיכו להם בבית כנסת עוד בני משפחה, מכרים וחברים
חרדים 10
כ"ה אייר התש"פ / 18.05.2020 22:58

שבעה בני משפחה אחת, הנמנית על הקהילה הבוכרית בניו יורק, נחתו הבוקר (שני) בנתב”ג במטוס פרטי עם גופתה של בת משפחתם, כדי לקבור אותה בישראל. האישה, בת 70, נפטרה בסוף השבוע האחרון לאחר שנדבקה בקורונה.

בני משפחתה של המנוחה החליטו שהיא תיקבר בהר המנוחות לצד אבי המשפחה. ילדיה ונכדיה שכרו מטוס פרטי בעלות של כמעט 200 אלף דולר, ונחתו בישראל. מדובר במשפחה לה עסקים רבים בארץ ובחו”ל.

לפי דיווח של ברהנו טגניה מחדשות 12, על אף ההנחיות הברורות של משרד הבריאות כי השבים בחו”ל חייבים לשהות בבידוד 14 ימים, בני המשפחה – שהגיעו מאחד ממוקדי התפרצות הקורונה הגדולים בעולם  – המשיכו מנתב”ג ללוויה בהר המנוחות, שם המתינו להם כמאה מלווים.

אחרי הלוויה בני המשפחה המשיכו מירושלים לחולון, שם בבית כנסת חיכו להם עוד בני משפחה, מכרים וחברים שלא הספיקו להגיע להר המנוחות.

בני המשפחה ממריאים הלילה חזרה לניו יורק.

חבר משפחה סיפר לחדשות 12: “ב-25 השנים האחרונות הוא מחזיק את הקהילה הבוכרית בקווינס, אריזנוה ובעוד כל מיני מקומות. הוא יהלומן, עוסק בנדל”ן. אם לא הייתה קורונה – היית רואה פה אלפי אנשים בהלוויה”.

כפי שדווח בחרדים 10, מאז פרוץ מגפת הקורנה מאות יהודים שנפטרו בחו”ל הובאו לקבורה בארץ הקודש

תגובת משטרת ישראל: “בהתאם לתקנות לשעת חירום, כל הנוחתים בישראלים חייבים לדווח על כך ולשהות בבידוד במשך 14 ימים. הטיפול בנושא השבים מחו”ל נמצא באחריות משרד הבריאות, והמשטרה פועלת לביצוע אכיפה יזומה ומגיבה במקרה של הפרות, זאת בהתאם לרישום מעודכן המועבר לנו על ידי משרד הבריאות. המקרה שתואר ייבדק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מבין
    19/05/2020 06:50
    ציון
  1. במקום להביא עולים חדשים מביאים מתים מישהו השתגע כך לא נלחם הדמוגרפיה שפועלת נגדנו

  2. החרדים גורמים לאנטישמיות, וליצמן עוזר להם.
    19/05/2020 09:13
    מינימקס
  3. לֹא־תַטֶּה מִשְׁפָּט לֹא תַכִּיר פָּנִים וְלֹא־תִקַּח שֹׁחַד כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדִּיקִם:

  4. גופה מברוקלין הובאה לקבורה בארץ
    20/05/2020 17:41
    אברהם
  5. ציטטה מהידיעה “הטיפול בשבים מחול באחריות משרד הבריאות, המשטרה פועלת לביצוע אכיפה יזומה…”
    הצחקתנו 🤣😂. איזה טיפול ואיזו אכיפה? 🤔😅.
    מדוע לא “המשטרה אוכפת”, אלא התפתלות “המשטרה פועלת לביצועה אכיפה יזומה…”.