“לא נקפו אצבע” I בכירים בימינה: החרדים עשו סיבוב על הגב שלנו

בימינה טוענים כי בניגוד להצהרות, החרדים לא עשו דבר כדי לצרף את הציונות הדתית לקואליציה • "ההכרזות נועדו בעיקר לאוזניו של הציבור החרדי שברובו מחזיק בעמדות ימין"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התש"פ / 17.05.2020 11:30

בכירים בימינה מאשימים את המפלגות החרדיות בכך שעשו, לטענתם “סיבוב על הגב של ימינה לצורך יחסי ציבור”.

לדברי אותם בכירים, שצוטטו ברשת ב’, למרות שבמפלגות החרדיות הכריזו פומבית שהם עושים כל מאמץ כדי שימינה תיכנס לממשלה, וכביכול הגישו הצעות גישור ופשרה על מנת לאפשר לימינה להצטרף – בפועל הן לא נקפו אצבע כדי לסייע וכדי לגרום לכך לקרות.

בימינה טוענים, כי הסיבה להכרזות כלפי חוץ של משה גפני ואחרים בעניין הזה, נועדה בעיקר לאוזניו של הציבור החרדי שברובו מחזיק בעמדות ימין והיה רוצה לראות את ימינה בתוך הממשלה, אך באופן אמיתי המפלגות החרדיות לא באמת עשו מאמץ כדי שימינה תהיה בפנים, כולל בכך שלא הסכימו לוותר על ועדת החוקה – ועדה שימינה מאוד רצתה שתהיה אצלה, ונמסרה לח”כ יעקב אשר.

בשבוע שעבר הצהיר גפני מספר פעמים: “זה לא סוד שפעלתי אתמול רבות כדי שימינה יהיו בקואליציה, אמשיך לעשות כל מאמץ כדי שכל מרכיבי הציונות הדתית יהיה בממשלה הזאת”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יושב בשמים ישחק
    17/05/2020 13:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יאמר איתמר בן גביר לאחר הבוז שלכם – היהירים ובטוחים בנצחונם
    או בלשון המשנה:
    על דאטפת – אטפוך.

  2. שלמה
    17/05/2020 14:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. נמאס מהשקרים של ימינה הם לא עשו כלום לטובת החרדים אנחו עדין זוכרים את ממשלת בנט לפיד עכשיו שחצנים טיפסו על עץ גבוה ויש להם טענות על אחרים בנט ושקד וסמורטיץ הורסים את הציונות הדתית ומתלוננים על אחרים תבדקו את עצכם.
    כל הכבוד לרב פרץ ממשיך אמיתי לציונות הדתית.

  4. איך הם רוצים שהחרדים יפעלו למענם שהם תוקפים את שס חזיתית
    17/05/2020 17:30
    אברהם
  5. שקד הצהירה בגלל שס יש משבר