“מנוול”: שני חשודים נחקרים בלהב 433 בחשד להטרדה של מנדלבליט

החשודים: גבר מרחובות ואישה מחולון • ההטרדות והאיומים נעשו ככל הנראה באופן מאורגן ונמשכו במשך כל שעות הלילה והבוקר • פרקליט החשודה: "החקירה היא מהלך אנטי דמוקרטי שנועד להשתיק דרישה של הציבור לקבל מן היועמ"ש תשובות"
חיים טוויל
כ' אייר התש"פ / 14.05.2020 13:02

חקירת האיומים על מנדלביט: יחידת להב 433 חוקרת הבוקר (חמישי) שני חשודים בחשד להטרדה ואיומים על היועץ המשפטי לממשלה.

שני החשודים הם אזרח תושב רחובות ואישה שמתגוררת בחולון.

לפי שעה, ממצאי החקירה מעלים שהם השניים היחידים שמעורבים בשליחת עשרות ההודעות.

עו”ד יצחק בם המייצג את החשודה – אמר: “מצער שמשטרת ההדלפות מנסה לדכא לפעילות חברתית לגיטימית שנועדה לממש את עיקרון האחריותיות של פקידים בפני הציבור.

“כוחו של היועץ המשפטי לממשלה הוא מוחלט ולא מבוקר, השפעתו על חיי הציבור בישראל אדירה – כוחו רב יותר מכוחם של ח”כים ושרים יחדיו. בדמוקרטיה לציבור יש זכות לשאול שאלות ולדרוש תשובות מאלה שאוחזים בכוח.

“החקירה היא מהלך אנטי דמוקרטי שנועד להשתיק דרישה של הציבור לקבל מן היועמ”ש תשובות על התנהלותו בעניין קלטות אשכנזי, הסתרתם והשיבוש הלכאורי של הליכי חקירה ומשפט הנלווית לכך”.

אתמול מסר מנדלבליט עדות במשטרה, לאחר שהתלונן על איומים והטרדות – בעיקר באמצעות הודעות במכשיר הטלפון שלו.

ההטרדות בוצעו בעיקר באמצעות הודעות במכשיר הטלפון, בללילה ובבוקר, מעשרות אנשים שהמשותף לכולן הם דברי הסתה חמורים לצד צילומים של מנדלבליט במדי נאצים.

בעשרות ההודעות שקיבל היועץ ממספרים לא מזוהים נכתב: “אל תשכח שאתה פגיע”, “תתאבד”, “נגיע אליך”, “תמות אתה והמשפחה”, “מושחת” ו”מנוול”.

בנוסף, נשלחו אל היועמ”ש תמונות שלו במדי אסיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות