הרב פינטו: ‘תתרחקו מהתקשורת כמו מאש, הכל שם מכור בכסף’

מנהיגה של קהילת 'שובה ישראל' שוחח עם תלמידיו באמצעות תוכנת ה'זום', וקרא להם לקבל על עצמם 'קבלה': "כל מה שמדברים בתקשורת, תתנתקו מזה, זה דברים רעים. משלמים בשביל שיכתבו. כל מה שאתם שומעים, שוטפים לכם את המוח בשטויות" • ובגלל מה הוא נהיה חולה?
יוסף גרינבוים
י' אייר התש"פ / 03.05.2020 22:57

בשיחה של רבי יאשיהו פינטו, מנהיגה של קהילת ‘שובה ישראל’, עם תלמידיו באמצעות תוכנת ‘זום’, הוא קרא להם להתנתק ממה שמתפרסם בכלי התקשורת, משום ש”שוטפים לכם את המוח בשטויות”, ו”הכל שם מכור בכסף”.

וכך אמר בשיחה: “תקבלו על עצמכם קבלה. כל מה שמדברים בתקשורת, תתנתקו מזה, זה דברים רעים, לא טובים. משלמים בשביל שיכתבו. כל מה שאתם שומעים, שוטפים לכם את המוח בשטויות. זה לא נכון. משלמים”.

הרב פינטו חשף: “מישהו רוצה להרוס מישהו? אנחנו הכרנו לפני עשר שנים אדם שרצה לקנות חברה. פלוני לא רצה למכור לו אותה. הוא הלך לאיש פרסום אמר לו קח 5000 דולר בחודש, תעשה על פלוני רק כתבות רעות עד שהוא ייפול – ואז אני אקח את החברה. הזדעזענו. מאותו יום נהיינו חולים. לא יכולנו לשמוע. משלמים לאדם כסף כדי להרוג בן אדם, כי באפם הרגו איש.

“פעם ברובה היו הורגים אנשים, היום הורגים אנשים בכסף. נותנים לאדם כסף לך תהרוג בן אדם בכסף”.

הוא הדגיש: “אז קבלה ראשונה – למחוק לא לשמוע, גם הדברים שנקראים דתיים וכו’ וכו’ הכל שם מכור בכסף, מכור בכסף, להתרחק מזה כמו מאש, לא לשמוע, לא לקבל, לא להיות חלק מזה – מי שקורא זה לשון הרע. אדם שקורא חפץ חיים, זה לשון הרע. הכל שם מעורבב לשון הרע. פוגעים בזה, עושים לזה, לשון הרע”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב פינטו: ‘תתרחקו מהתקשורת כמו מאש, הכל שם מכור בכסף’
    04/05/2020 09:49
    אתה בעצמך משחד את כולם!יא מושחת!!
  1. אתה בעצמך משחד את כלם!מישלא מפחד לא מחדש גם יא מושחת ולא אחד כמוך תטיף מוסר!!!

  2. ל1
    05/05/2020 05:46
    שלמה
  3. אתה כנראה ראית יותר מידי תקשורת

  4. יש להזהר בכבודדם של הצדיקים
    06/05/2020 19:24
    התקשורת מקור הרוע
  5. צדיק יסוד עולם קודש קודשים שמוסר נפש על עם ישראל. יש למחות בכל תוקף על פגיעה בכבודם של צדיקים ויש להזהר בכבודם