זיסי מרגליות שנפגעה מרימון הלם במאה שערים – תתבע את המשטרה

בני משפחת הילדה זיסי מרגליות שכרו את שירותי משרד עורכי הדין ד"ר י. וינרוט ושות' במטרה לייצג את הילדה שנפגעה בפניה מרימון הלם בליל שישי • עורך הדין ד"ר יחיאל וינרוט: "לאחר בחינה מעמיקה של האפשרויות המשפטיות, תפעל המשפחה בהתאם"
חיים טוויל
כ"ו ניסן התש"פ / 20.04.2020 11:22

בני משפחת מרגליות ממאה שערים מינו את עו”ד ד”ר יחיאל וינרוט, עו”ד דובי וינרוט ועו”ד מאיר אברהם ממשרד ד”ר י. וינרוט ושות’ לייצג את הילדה זיסי בת התשע שנפצעה בפניה מרימון הלם שהושלך על ידי כוחות משטרה.

כפי שדווח בחרדים 10, בסוף השבוע האחרון הושלך רימון הלם על ידי כוחות משטרה שפעלו בשכונת מאה שערים, לכיוונה של הילדה, מבלי שזו תהווה איום כלשהו על הכוחות.

כפי שנראה בבירור מתיעוד מצלמות האבטחה בזירת האירוע, הילדה זיסי בת התשע, ששבה באקראי מקניות שערכה בלוויית אחותה הגדולה, צעדה לתומה בשוק מאה שערים כאשר כוחות משטרה החלו יוצאים מתוך בית הכנסת השכונתי.

בשלב זה, ללא כל התרעה או סיבה נראית לעין, השליכו הכוחות רימון הלם לכיוונה של הילדה, ממנו היא נפגעה בפניה ונזקקה לטיפול.

משרד ד”ר וינרוט ושות’ אישר היום כי הוא מייצג את הילדה בהליכים המשפטיים ומול המחלקה לחקירות שוטרים.

עורך הדין ד”ר יחיאל וינרוט מסר: “מבלי לפגוע בהערכה הכללית לפעילותה של משטרת ישראל, השלכת רימון לכיוון ילדה בת תשע שלכל הדעות צעדה לתומה במקום, מהווה מעשה שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. לאחר בחינה מעמיקה של האפשרויות המשפטיות, תפעל המשפחה בהתאם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריך לתבוע את נטורי קרתא
    20/04/2020 12:27
    משה
  1. על פגיעה מכוונת בילדה שלהם על מנת להכפיש את המשטרה