קורונה? מפעילי ת”ת מ’הפלג’ בקרית ספר התעמתו עם השוטרים • צפו

השוטרים הורו למפעילי התלמוד תורה לפזר במיידית את הילדים, אולם  שני המורים הורו לילדים שלא להתפזר, גרמו לפרובוקציות והתעמתו עם השוטרים • המשטרה: "אם ההידברות לא משכנעת, האכיפה תיהיה פחות סובלנית"
חיים טוויל
ב' ניסן התש"פ / 27.03.2020 17:21

המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: שוטרים עצרו הבוקר (שישי) חשוד ועיכבו אדם  נוסף בעיר מודיעין עלית, לאחר שהשניים הפעילו תלמוד תורה של קיצוני ‘הפלג הירושלמי’ בו שהו כ-40 ילדים.

השוטרים הורו למפעילי התלמוד תורה לפזר במיידית את הילדים, אולם  שני המורים הורו לילדים שלא להתפזר, גרמו לפרובוקציות והתעמתו עם השוטרים.

לאחר שהשוטרים פיזרו את הילדים, נרשם קנס למפעיל הישיבה וחשוד נוסף נעצר לחקירה בגין הפרת הוראה חוקית, הכשלת שוטר והפרת צו בהתאם להוראה.

“משטרת ישראל פועלת בכוחות מתוגברים לאכיפת ההגבלות ופרוסה ברחבי העיר לבלימת התפשטות המגיפה”, אומרים במשטרה. “המגזר החרדי ברובו המוחלט שומר ומקפיד על הוראות משרד הבריאות, לצערנו ישנן שאינם נשמעים להוראות שנועדו להציל חיים לכן אם ההידברות לא משכנעת, האכיפה תיהיה פחות סובלנית”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חצופים.... שיתנו לו ירית הרדמה וישר לבית סוהר
    28/03/2020 22:05
    יעל
  1. חצופים

  2. צריך לתת להם כדור בראש
    28/03/2020 23:03
    משה
  3. הם מסכנים את כלל הציבור, את כלל המדינה ואת כלל העולם. גם מחללי שם שמים. השוטרים צריכים לתת להם כדור הראש, זאת השפה שהם מבינים.

  4. בס"ד
    28/03/2020 23:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. בסד

    פושעים .

    פושעים.