שומרי אמונים: אובמה הגרוע שבאומות, כלב שחור

"אאמו"ר זצ״ל בעת ששכב על ערש דווי כחודש לפני הסתלקותו לגנזי מרומים אמר לי: תרשום לפניך ותזכור הדברים, שעוד יתגלה לעין כל שאותו הרשע הכלב השחור הוא עולה ברשעותו על היטלר ימח שמו" • "מצווה לפרסם דברים אלו מה שאמר אאמו"ר לפני שנתיים בדיוק"
א' אב התשע"ד / 28.07.2014 20:12

היום (שני) אחר תפילת שחרית של ראש חודש נשא האדמו”ר משומרי אמונים דברים בבית מדרשו בבני ברק, אודות המצב השורר בארץ ובעולם. וזה תוכן דבריו:

“בימים אלו כלל ישראל נלקה בכל הדורות, מאז השליחות שמתו מוציאי דיבת הארץ, בכל הדורות בחודש זה סבלו בני ישראל. בלילה האחרונה לא יכולתי לעצום עיני, כי התקשר אלי אחד מאמריקה וסיפר לי מה שאומרים שם בכלי התקשורת שלהם.

לפני שנתיים בערב ראש חודש מנחם אב ביקרתי אצל אאמו”ר זצ״ל בעת ששכב על ערש דווי כחודש לפני הסתלקותו לגנזי מרומים, ועיניו היו עצומות, ומצבו היה קשה, ומפעם לפעם היה פוקח את עיניו לכמה רגעים, והיה אומר בפיו כל מיני דיבורים.

ואז הבחין בכניסתי אליו, ושאל אותי בתנועת ידיו הקדושות מה מתרחש בעולם. בתחילה סברתי שהוא שואל אותי על עניין אישי, ואמר שלא לזה הוא מתכוון, אלא מבקש לדעת מה מתרחש בעולם עם אותו רשע (אובמה).

וזה היה אחת מהפעמים האחרונות שהייתי אצלו ושוחחתי עמו. באותה שעה אמר לי, תרשום לפניך ותזכור הדברים, שעוד יתגלה לעין כל שאותו הרשע, הכלב השחור, הוא עולה ברשעותו על היטלר ימ”ש.

וכעת רואים שהתגלה הרשע ברוב אכזריותו, ועוד בטרם עלותו לכס השלטון אמר לי אאמו”ר זצ״ל שיש לו לאותו רשע שר גדול ושחור למעלה, והוא מתיירא ממנו.

ובטרם עלותו בפעם השנית, אמרתי לאאמו”ר שלפי מה שאומרים יש לו סיכויים קלושים להיבחר, וענה אאמו”ר ואמר לי: אינך יודע כמה פעלתי וניסיתי להרעיש עולמות למנוע את בחירתו, ולא הצלחתי, והוא יהיה גרוע יותר מהיטלר ימ”ש.

ועתה רואים איך דברי קדשו מתגשמים בפועל: כי היטלר ימ”ש אסף שישה מליון יהודים והעלה אותם על כבשן האש, והנאצים ימ”ש עמדו והשגיחו עם כלבים גדולים ונשקם היה דרוך לשמור שלא יברחו בני ישראל, והוכרחו ללכת כצאן לטבח.

כמו כן אותו רשע אומר: איני דורש ממכם כלום, אלא תתנו לרוצחים לירות עליכם, ואתם לא תעשו מאומה, יש לי אינטרס בחמאס ימ”ש, ויש לי חלק במדינת קטאר.

ומה לנו יותר מן הנס הגלוי שמצאו בשבוע האחרון שאנשי החמאס ימ”ש תיכננו לבצע טבח נורא בבני ישראל ביום ראש השנה, והיו צריכים לרקוד ולשמוח מחמת גודל התגלות הנס, אך אותו רשע לא מסוגל לסבול ולהכיל זאת, וכשראו את גודל הרשעות שהתגלה אצלו אמש, חשבתי כי בדיוק לפני שנתיים ביום זה, אמר לי אאמו”ר: שכבר אין לאותו רשע מה להפסיד מחמת היותו בקדנציה האחרונה, והוא יתגלה כגרועים שבגרועים שבשונאי ישראל.

ועל כן צריך רחמים מרובים, ומצווה לפרסם דברים אלו מה שאמר אאמו”ר לפני שנתיים בדיוק.

השי”ת יעזור שבחודש זה נראה במפלתם של שונאי ישראל, וכל המעיקים, ונזכה במהרה לראות בנחמת ציון וירושלים במהרה בימינו אמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות