זה ההסבר של אורלי לוי-אבקסיס לפצצה שהדהימה את כחול לבן

יום אחרי שהטילה את הפצצה הדרמטית - כשהודיעה שלא תתמוך בממשלת מיעוט שנשענת על תומכי טרור - גורם בכיר ליו"ר גשר מבהיר: העמדות שלה היו ידועות, היא לא הפתיעה איש
חרדים 10
ט"ו אדר התש"פ / 11.03.2020 16:42

גורם בכיר המקורב ליו”ר מפלגת גשר, ח”כ אורלי לוי אבקסיס, הסביר בצהריים (רביעי) את החלטתה הדרמטית שלא לתמוך בממשלת מיעוט בתמיכת קולות תומכי הטרור מהרשימה המשותפת – ודחה את הטענות שנשמעו נגדה ממחנה השמאל.

“בניגוד גמור לפרסומים ולתדרוכים בתקשורת, כן הייתה שיחה בין אורלי לבין עמיר גם אתמול, בנוסף לשיחות אחרות בהן היא הבהירה את עמדתה ללא כחל וסרק”, אמר הגורם לחדשות 12.

הגורם הבכיר הוסיף: “היה ידוע לכל שתהום מפרידה בין השקפת עולמה של אורלי בתחום המדיני והביטחוני לבין זו של מרצ”. לדבריו, היא לא הסתירה זאת ואמרה את זה לאורך כל הדרך בקול רם – לפני הבחירות, במהלכן ולאחריהן.

“בפגישה שהתקיימה בין אורלי לבין עמיר מיד לאחר הבחירות היא שמה את הדברים על השולחן וכך גם בשיחות לאחר מכן – כך שלא הפתיעה איש, ומי שמתדרך אחרת פשוט לא אומר את האמת”.

לדבריו, “כל טענה שהם מופתעים אינה אלא התעלמות במודע והיתממות”.

המקורב ללוי אבקסיס הסביר: “ההתרפסות להקמת ממשלת מיעוט בכל מחיר שנשענת על המשותפת ובכלל זה בל”ד מנוגדת להשקפת עולמה של לוי-אבקסיס, וכן גם להשקפתם של רבים מתומכי כחול לבן והעבודה שמתנגדים לכך”.

עדיין לא ידוע על מי תמליץ לוי בפגישתה עם הנשיא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרנית. יש פרסומים שלך אומרת שאין לך בעיה עם זה כל זמן שהם תומכים מבחוץ
    11/03/2020 19:34
    משה
  1. שקרנית. יש פרסומים שלך אומרת שאין לך בעיה עם זה כל זמן שהם תומכים מבחוץ. והתכנית הזו היתה ידועה לכולם. ברור שזו לא העדיפות הראשונה אבל זו אחת האופציות ואין במצב הנוכחי פתרון אחר