לוי-אבקסיס הדהימה: לא אתמוך בממשלה הנשענת על המשותפת

יו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבוקסיס הכריזה כי לא תתמוך בממשלת מיעוט הנשענת על קולות הרשימה המשותפת ובל"ד • "מנהיגים שהתחייבו לפעול באמינות ובאחריות, עוסקים בימים אלה בשתדלנות מבישה ומוכנים לשלם כל מחיר" • הצהירה כי אינה מחויבת עוד לשותפות עם מפלגת מרצ
דוד ליבוביץ
י"ד אדר התש"פ / 10.03.2020 20:11

ראשות הממשלה מתרחקת מבני גנץ: ח”כ אורלי לוי אבקסיס הודיעה הערב (שלישי) כי לא תתמוך בממשלה הנשענת על קולות בל”ד והרשימה המשותפת.

“כולנו עדים לכך שמנהיגים שהתחייבו לפעול באמינות ובאחריות, עוסקים בימים אלה בשתדלנות מבישה ומוכנים לשלם כל מחיר לכל גורם במטרה להקים ממשלת מיעוט, גם אם זו תוקם על משענת קנה רצוץ. מדאיגה לא פחות העובדה שהחלטות מרחיקות לכת כמו משא ומתן עם הרשימה המשותפת, לרבות בל”ד, מתקבלות בחוג מצומצם מאוד הסובר שקביעותיו תחייבנה את כל חברי הכנסת השותפים לגוש”, כתבה לוי אבקסיס בפוסט שפרסמה.

לדבריה, היא אינה מחוייבת למפלגת מרצ: “לא אתמוך בממשלה הנשענת על בל”ד והרשימה המשותפת ואינני רואה עצמי מחויבת עוד לשותפות עם מפלגת מרצ, שנכפתה עליי ועל עמיר פרץ שותפי, בלחץ גורמים רבים בראשם כחול לבן. אמרתי זאת לפני הבחירות ואני אומרת זאת אחריהן”.

היא הוסיפה: “הבהרתי זאת גם לשותפי, יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ עמיר פרץ, מיד לאחר הבחירות. אזרחי ישראל זכאים לצפות מנציגיהם לנהוג באחריות ובאמינות בקיום הבטחותיהם בעבורן קיבלו את המנדט”.

ההודעה  של לוי אבוקסיס, שקברה למעשה את אופציית ממשלת המיעוט עם תומכי הטרור,  פורסמה זמן קצר לאחר שהסתיימה פגישה בין יו”ר כחול לבן ח”כ בני גנץ ויו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, בהשתתפות חברי הנהגת כחול לבן ח”כ יאיר לפיד,  ח”כ משה (בוגי) יעלון וח”כ גבי אשכנזי, בה דנו בכוונה להקים ממשלה ולמנוע בחירות רביעיות – באמצעות חבירה לרשימה המשותפת ובל”ד.

מחר אמורה להתקיים פגישה בין בכירים מכחול לבן לבין ראשי הרשימה המשותפת, בה ישתתף גם יו”ר מפלגת בל”ד.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אורלי , אשת חיל, נאמנה לדרך, אומרת לא ! לשורפי דגל ישראל
    11/03/2020 01:35
    יובל
  1. כשלא מנצחים בקלפי, משתחווים בפני הרשימה הערבית.  אין דרך, אין קווי יסוד. וכי מה?, הרשימה כן מקבלת את קווי היסוד ? או שכעת יעלון מקבל את קווי היסוד של הרשימה. השתגענו ? חברים ומר גנץ, לא על כל דבר אומרים מוסכם, יש לנהל כאן מדינה, ולטובת כך צריך שותפים.
    אתה אומר שלא יכול לראות את ביבי מנהל מדינה, וניגש במקביל לדיונים.
    ואני שואל,
    אתה יכול לראות את חברייך מהרשימה המשותפת חוגגים ותומכים במחלקי סוכריות בזמן שאתה קובר את חייליך , אחרי מפגע שרצח או דקר את חיילינו או אזרחינו ? אני לא! אתה יכול לראות איך הם שורפים את דגל ישראל ? אני לא ! לא הצבענו לתלמ, שתתמוך במשותפת, גם כך הבטיח יעלון וחברך(כעת!) ליברמן . די עם מפלגת השנאה, גם ליברמן איתך לא מאהבת מרדכי. אני מעריץ את יועז הנדל וצביקה האוזר, וכעת גם אורלי לוי, אנשים עם רגליים על הקרקע, הנאמנים לדרך, ולבוחרים.

  2. גאולה
    11/03/2020 07:35
    מרדכי היהודי
  3. לנוכח כל החרטוטים של התשקורת [לא זו לא טעות], צר לי לבשר לכם שלא תקום שום ממשלת כפירה מימין או משמאל, פשוט תם זמנו של שלטון הכפירה בא”י, מתום 70 שנה. אין ולא תהיה ממשלה, נלך לבחירות רביעיות שגם בהן לא תקום ממשלת כפירה ובע”ה אם עם ישראל יעשה תשובה אזי משיח יבוא ברחמים גמורים ותתחדש מלכות בית דוד ובניין בית המקדש. ואם תבחרו להמשיך לישון ולבוסס בתוך ביצת הכפירה אזי תבוא הגאולה בדין ר”ל ואז הקורונה יראה כמשחק ילדים לעומת מה שיקרה כאן. עם ישראל, התעוררו ושובו אל השם, שלא כמו ששטפו את מוחכם בשבעים שנה האחרונות, איננו עם ככל העמים, אנו עם השם, וככזה, השם מצפה שנשוב אליו, ויפה שעה אחת קודם !