מנהל ‘קו המידע’ ב’שובו בנים’ נחקר בחשד להסתה: “הסית נגד מתנגדיו”

על פי החשד של המשטרה, מנהל 'קו המידע' כינה במהלך החודש האחרון את מתנגדיו של הרב ברלנד "מוסרים", לצד כינויים דומים נוספים • התבטא בביטוים חריפים גם נגד התנהלות המשטרה והפרקליטות • לאחר כ-6 שעות של חקירה - שוחרר
חיים טוויל
י"ב אדר התש"פ / 08.03.2020 20:53

המשטרה ממשיכה לטפל בקהילת ‘שובו בנים’: חודש לאחר שהרב אליעזר ברלנד ובכירי הקהילה נעצרו בפשיטת משטרה, ושבוע לאחר שהוגש כתב אישום חמור נגד מנהיג ‘שובו בנים’, המשטרה עיכבה היום (ראשון) לחקירה באזהרה את מנהל ‘קו המידע’ של הקהילה בחשד להסתה נגד משטרת ישראל.

זאת לאחר שהתבטא בביטוים חריפים נגד התנהלות המשטרה והפרקליטות במעצרו של הרב ברלנד, וכי הפעיל כינה במהלך החודש האחרון את מתנגדיו של הרב ברלנד בכינוי “מוסרים”, וכינויים דומים נוספים.

זו הפעם השנייה בה הוא נחקר  ביחס לחשדות אלה. הערב, לאחר כ-6 שעות חקירה במשטרה, הוא שוחרר.

בשובו בנים טוענים כי “במשטרת ישראל החליטו ‘לנטרל’ אותו מדרכם, בדרכים לא דרכים”. לדבריהם, “מנהל ‘הקו’ ידע שמשטרת ישראל חסרת רסן בנוגע לשובו בנים, ומתנכלת לה בצורה חסרת תקדים, ולכן. הוא התכונן מראש, והתייעץ עם עו”ד על כל מילה שהוציא מהפה. כל פעילותו חוקית ולגיטימית, במטרה לחזק את הקהילה, ומעולם לא הסית או ביקש לפגוע במישהו. המשטרה מחפשת לטלטל אותו כדי לשבש את סדר יומו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות