הקורונה: אל על ביטלה טיסה מניו יורק • יהיה בידוד לשבים מארה”ב?

חברת התעופה אל-על הודיעה לראשונה על ביטול של טיסה מניו יורק לנתב"ג מחר • נתניהו שוחח עם סגנו של טראמפ - וסיכם עמו על שיתוף פעולה בהתמודדות מול הנגיף
נתן פרל
י"ב אדר התש"פ / 08.03.2020 18:35

לראשונה מאז ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות: חברת ‘אל על’ ביטלה היום (ראשון) טיסה מארה”ב לישראל.

מדובר בטיסה מספר 027 שהייתה אמורה לצאת מחר בלילה מניו יורק לנתב”ג. בחברה הסבירו כי הביטול מתרחש בשל “התאמות מסחריות”.

גורמים בכירים ב’אל על’ אומרים הערב כי הם עוקבים בדריכות אחר הנחיות משרד הבריאות וממתינים לראות אם תצא הנחייה ספציפית לארה”ב או יעדים נוספים

במקביל, נתניהו וסגן נשיא ארה”ב פנס שוחחו אחר הצהריים בטלפון, על רקע המאמצים של שתי המדינות לצמצם את ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה.

השניים סיכמו כי בשעות הקרובות יתקיימו שיחות המשך בין הצוות הישראלי להתמודדות עם נגיף הקורונה לצוות האמריקני, בהשתתפות מתאמת הטיפול בנגיף הקורונה בבית הלבן ד”ר דברה בירקס.

השיחות יתקיימו במטרה לקדם שיתוף פעולה טכנולוגי ומדעי בנושא נגיף הקורונה וכן ידונו בהתמודדות המשותפת עם אתגרי הנגיף.

מוקדם יותר היום דווח ב’הארץ’, כי אנשי ראש הממשלה לוחצים על משרד הבריאות שלא להורות על בידוד ביתי מחשש לקורונה – לשבים מיעדים בארצות הברית. במשרד הבריאות רצו לפרסם את ההנחיה כבר הערב, אך ראש הממשלה חושש שהצעד יפגע ביחסים עם ארה”ב ונשיאה דונלד טראמפ.

בצהריים הודיעה רשות שדות התעופה כי טרמינל 1 ייסגר לטיסות בינלאומיות החל ממוצאי שבת ה-14 במרץ 2020 ועד סוף חודש אפריל. הפעילות של טיסות החסך תעבורנה לטרמינל 3. הפעילות הפנים ארצית תמשך כסדרה מטרמינל 1 בשלב זה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות