אריה דרעי: חוק אישי נגד נתניהו – חרפה ושבירה של כל כללי המשחק

יו"ר ש"ס תקף היוזמה של כחול לבן: "מוכנים להקריב את טובת המדינה על מזבח השנאה האישית לביבי שמאחדת בינם לבין ליברמן והרשימה המשותפת. חשבתי שהם למדו לקח מהמכה שספגו" • שקד: "מחנה שרוממות הדמוקטיה בגרונו מנסה לבטל את התוצאות בעזרת תומכי טרור"
אריה ריבקינד
ח' אדר התש"פ / 04.03.2020 12:36

יו”ר ש״ס, השר אריה דרעי, התייחס בצהרים (רביעי) ליוזמת כחול לבן והרשימה המשותפת לקדם חוק שימנע מנשיא המדינה ראובן ריבלין להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מי שנאשם בפלילים

״הרעיון להעביר לאחר הבחירות ואחרי שהציבור אמר את דברו, חוק אישי שימנע מבנימין נתניהו לכהן כראש הממשלה הוא חרפה ושבירה של כל כללי המשחק של המערכת הפוליטית”, אמר דרעי.

“כחול לבן מוכנים להקריב את טובת המדינה ואחדות העם על מזבח השנאה האישית לנתניהו שמאחדת בינם לבין ליברמן והרשימה המשותפת. חשבתי שהם למדו לקח מהמכה שספגו בבחירות ש’רק לא ביבי’ אינה אג׳נדה ואינה תכנית עבודה. עדיין לא מאוחר להתעשת!״

ח”כ שקד אמרה בתגובה על החוק הפרסונלי שכחול לבן רוצים לקדם:  “‏מחנה שרוממות הדמוקטיה מגרונו מנסה בחקיקה לבטל את תוצאות הבחירות בעזרת תומכי טרור. ארדואן לא היה עושה את זה טוב יותר. למה ללכת סחור סחור? תגישו הצעת חוק שגנץ הוא ראש הממשלה. לא לארבע שנים. ל-40 שנה. הרי אולי יש לכם רוב…”

מוקדם יותר הגיב שר הבטחון נפתלי בנט: ”היוזמה של אחמד טיבי ועפר שלח לחקיקת ‘חוק פסילת נתניהו’ היא מהלך אנטי דמוקרטי קיצוני שמהווה יריקה בפרצוף של חצי מדינה.

”לפני יומיים היו בחירות, וכבר מנסים לעקוף את רצון העם באמצעים פסולים. ימינה תתייצב באופן מוחלט נגד מהלך זה ותילחם בכך בכל כוחנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות