‘השמאל ינצח? יפחדו ללכת עם כיפה, יהיו קסקטים כמו באירופה’

"כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה" • למצביעי 'עוצמה': "אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל"
אריה ריבקינד
ה' אדר התש"פ / 01.03.2020 15:34

יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, הזהיר אחר הצהרים (ראשון) בברית לנכדו החדש יאיר, בן לחתנו רוני דהן, מפני הסכנות הצפיות לשומרי המצוות אם תקום ממשלת שמאל.

“ביום שני בלילה עלולה לקום כאן ממשלת שמאל חלילה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת”, אמר דרעי. “אני חושש ואל תקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה.”

דרעי הוסיף: “כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה, לכן אני חרד מאוד ומקווה מאוד מאוד שבעזרת ה’ אנחנו קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש”ס חזקה עם ראש הממשלה נתניהו”.

במענה לשאלה מה קורה אם אין 61 מחר – השיב: “אז יש ממשלה של שמאל, ליברמן והרשימה המשותפת. אין משהו אחר – תכניסו לראש, לא יהיה בחירות רביעיות. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש”ס חזקה או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן”.

על השאלה האם הוא קורא לבן גביר לפרוש – אמר  דרעי: “אני לא קורא לאף אחד לפרוש, רבותיי אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל, זאת המשמעות של ההצבעה – לזרוק אלפי קולות לפח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה , לא הבאת עלינו אוסלו א'?
    01/03/2020 16:52
    מקלוף
  1. אריה מקלוף , לא אתה הבאת עלינו אוסלו א’?
    לא אתה זרקת יהודי יקר רב אלי ישי הימני ממפלגה ?
    ועכשיו פתאום ‘כבודו’ דואג לארץ ישראל יותר מיהודים יקרים מעוצמה יהודית ?
    לא כולם חסרי זכרון