יועץ התקשורת: הפאניקה מקורונה – יכולה להכריע מי ינצח בבחירות

יועץ התקשורת איציק אלרוב: "הפאניקה הציבורית סביב הנגיף היא כר פורה למניפולציות שיכולות להגביר את מפלס הלחץ במעוזי ימין או במעוזי שמאל" • ארדן: "נערכים לאפשרות של שיבוש הבחירות בגלל הקורונה"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התש"פ / 22.02.2020 23:54

נגיף הקורונה יכריע? בסרטון שהעלה יועץ התקשורת, איציק אלרוב, לפני מספר ימים ברשתות החברתיות, הוא הזהיר כי הנגיף יכול להשפיע על אחוז ההצבעה – וכך להכריע מי יהיה ראש הממשלה הבא.•

בסרטון אומר אלרוב כי אם הפאניקה מנגיף הקורונה תמשיך להתעצם בשבועיים הקרובים, מספיק שמאתיים אלף איש ילחצו ויעדיפו להישאר ספונים בביתם, במקום להתערב עם מאות אנשים בקלפי, על מנת שמטוטלת המנדטים תזוז מצד לצד.

אלרוב מזהיר בנוסף מפני מניפולציות רשת סביב הפצת פייק ניוז ואומר, כי יש אינספור דרכים מתוחכמות לטרגט ולהגביר את מפלס הלחץ מהקורונה בצורה ממוקדת במעוזי שמאל או במעוזי ימין – על מנת להשפיע דווקא שם על אחוז ההצבעה, וכך להשפיע על זהות ראש הממשלה הבא של ישראל.

 

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס הערב (מוצאי שבת) להתפשטות נגיף הקורונה במהדורת השבת של חדשות 13 ואמר: “אנחנו עשרה ימים לפני בחירות, אני הנחתי את המשטרה להיערך למצב שהנגיף עלול להביא לשיבוש הבחירות, אפילו בצורה של פייק ניוז כדי להטעות באזורים מסויימים. לכן משטרת ישראל נערכת כדי שלא תהיה פגיעה בטוהר הבחירות”.

השר התייחס להנחיות הבידוד של משרד הבריאות וציין: “השלב הראשון באכיפת הבידוד הוא באחריות משרד הבריאות. היה ואנשים לא יצייתו באופן סדרתי, יתחמקו מהנחיות משרד הבריאות, המשטרה בהחלט הכינה צוותים לנושא הזה כדי לאכוף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות