ניפצו חלונות ומצלמות: זרעו הרס בבית מוביל המאבק ברב ברלנד

בית משפט בירושלים האריך את מעצרו של חשוד - פנים מוכרות למשטרה - שבליל שלישי הגיע יחד עם חשודים אחרים, לביתו של מוביל המאבק במנהיג 'שובו בנים' - המתגורר בבית שמש, וניפץ באמצעות אלות את חלונות ביתו ומצלמות האבטחה • איומים גם על מנהלי קבוצות בוואטס אפ
חיים טוויל
כ"ו שבט התש"פ / 21.02.2020 14:33

עצבים רופפים? בית משפט השלום בירושלים נעתר היום (שישי) לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של חשוד אשר בליל שלישי השבוע הגיע, יחד עם חשודים אחרים, לביתו של מוביל המאבק במנהיג ‘שובו בנים’ – המתגורר בבית שמש.

החשודים ניפצו באמצעות אלות את חלונות ביתו של האיש ואת מצלמות האבטחה המותקנות בבית – וגרמו נזקים נוספים.

‘תתכן הצהרת תובע בשבוע הבא’ I הערר נדחה: הרב ברלנד נשאר בכלא

בעקבות דיווח שהגיע למשטרה, הגיעו שוטרים חוקרים וטכנאי הזיהוי הפלילי לזירה – ופתחו בחקירה.

במהלך החקירה התברר כי הרקע לאירוע הוא, על פי החשד, העובדה כי בעל הדירה מסר עדות במשטרה בתיק החקירה של פרשת ‘עושק שחור’ נגד בכירי קהילת ‘שובו בנים’.

חקירה משטרה ממוקדת ומהירה הביאה לאיתורו של אחד החשודים, בשנות ה-30 לחייו, תושב קרית עקרון, שעל פי החשד, היה מעורב במעשה.

החשוד, פנים מוכרות למשטרה, מחסידי הרב ברלנד, נעצר אתמול לחקירה ונחקר בגין עבירות של הטרדת עד בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש וקשירת קשר לביצוע פשע.

היום בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום 24.2.

“משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע של איומים בכל דרך שהיא כנגד אדם המוסר עדות במשטרה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה להגיע ולמצות את הדין עם החשודים”, נאמר בהודעת המשטרה.

האיומים של אנשי ‘שובו בנים’ מתמקדים גם במנהלי קבוצות בוואטס אפ.

לפי דיווח של אריאלה שטרנבך מחדשות 13, חייל המשרת בצה”ל שיגר למנהל של קבוצה חרדית פופולרית במגזר הודעה בוואטס אפ בה כתב לו: “יש לך ילדים? חמודים? תשמור על עצמך שלא תיפגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות