“לא היה ולא נברא”: ‘נשות הכותל’ ניסו לגרור את סמוטריץ’ למלכודת

השר בצלאל סמוטריץ' דוחה את הדיווח כי אישר לנשות הכותל להעמיד דוכני תפילין בתחנות הרכבת: "אין לו זמן להתעסק בפרובוקציות" נשות הכותל טענו: "התרגשנו לגלות כי שר התחבורה נדרש לנושא ונוהג במאור פנים כלפי דוכן הנחת התפילין שלנו"
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התש"פ / 17.02.2020 13:40

הבוקר (שני) העמידו פעילות ארגון ‘נשות הכותל’ דוכן הנחת תפילין לנשים, בתחנת רכבת סבידור מרכז – בהמשך להצהרתו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, כי לא יפנה דוכני יהדות והנחת תפילין מהרכבת, כל עוד הוא שר התחבורה.

לפי ‘נשות הכותל’, לאחר מספר דקות הן נתבקשו לפנות את הדוכן ולצאת החוצה, אך לאחר פניה להנהלת הרכבת ולשר, אושרה העמדת הדוכן בתוך המתחם.

יוכי רפפורט, מנכ״לית נשות הכותל, הגיבה: “התרגשנו לגלות כי שר התחבורה נדרש לנושא ונוהג במאור פנים כלפי דוכן הנחת התפילין של נשות הכותל. אנו מזמינות את השר ואת ראשי וראשות מפלגת ימינה להגיע לדוכני הנחת התפילין של נשות הכותל ולקיים יחד איתנו את המצווה החשובה”.

אלא שהשר סמוטריץ’ דחה את הדיווח לפיו אישר לנשות הכותל להעמיד דוכני תפילין בתחנות הרכבת.

מלשכתו נמסר: “לא היה ולא נברא. השר עסוק מאוד לילות כימים בלפתור את משבר התחבורה של מדינת ישראל, להוציא את אזרחי ישראל מהפקק ולתת להם שירות טוב, ואין לו זמן להתעסק בפרובוקציות”.

בלשכה הוסיפו: “במדינה דמוקרטית כל אזרח רשאי לעורר פרובוקציה כל עוד היא במסגרת החוק ואינה פוגעת בסדר הציבורי. השר משתתף בצערן של נשות הכותל שביקשו לעורר פרובוקציה ובנו על זה שהוא ישתף איתן פעולה ויפול למלכודת שתעזור ליחסי הציבור שלהן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות