“מה חב”ד יעשו, יחטפו ילדים?!”: קורין גדעון בעצבים על עיריית ת”א

ההחלטה שלא לאפשר הצבת דוכני יהדות ליד בתי ספר ממשיכה לעורר זעם - דווקא מצד חילונים • מגישת הטלוויזיה קורין גדעון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי זועם: "מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה? מה רע בזה שהם יחשפו לתכנים האלה?"
אבי כץ
י"ח שבט התש"פ / 13.02.2020 19:13

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון העלתה אתמול (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה סטורי זועם, בו הביעה את חוסר שביעות רצונה מהחלטתו של סגן ראש עיריית תל אביב-יפו, ראובן לדיאנסקי, לאסור על הצבת דוכני תפילין ליד בתי הספר.

“קיבלתי עצבים והייתי חייבת לפרוק”, שיתפה.

באופן כללי מתנהגת אחרת בשבת’: מנחת הטלוויזיה קורין גדעון חושפת

מגישת הטלוויזיה, שנישאה לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית-ליטאית מטלז סטון, ומתקרבת לאחרונה למסורת, מחתה בסרטון שפרסמה על מה ששמעה בתכנית הרדיו של אמיר איבגי בגל”צ  – וסיפרה כי ההחלטה יוצאת כנגד תנועת חב”ד,

“אני שומעת את סגן ראש עיריית תל אביב שמדבר על זה שהם אוסרים על דוכנים לעמוד מחוץ לבתי ספר”, זעמה. “איזה דוכנים? דוכני תפילין של חסידות חב”ד הנפלאה שעוסקת באהבת ישראל! והם לא מוכנים שהם יעמדו עם התפילין שלהם”.

גדעון התרעמה על כך שמאחורי ההחלטה עומד חשש מהדתה של ילדים: “להגיד שהילדים הם קהל שבוי? מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה? מה רע בזה שהם יחשפו לתכנים האלה? אני לא מבינה”.

היא  תקפה גם את סגן ראש עיריית תל אביב, נציג סיעת ‘חילונים ירוקים’, ואמרה כי היא מפקפקת וחושדת בכוונותיו, שכן מדובר באדם שידוע כמתריס נגד הדת: “עכשיו הוא אומר שזה חל על כל הגורמים שרוצים לעמוד, גם על עמותות אחרות”, המשיכה קורין גדעון, “אבל מה?! הבנאדם הזה הוא זה שהנפיק את הסטיקר ‘פתוח בתשעה באב’, שזה בערך הדבר הכי מתריס שאפשר לעשות כלפי הדת. אז אני חושדת בכוונות שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות