בלוף הגיוס של החרדים: הליכוד נגד פרסום המסקנות עוד לפני הבחירות

בשל התנגדות של הליכוד - הוועדה שהוקמה בעקבות חשיפת 'כאן חדשות', לא תוכל לפרסם את מסקנותיה לפני הבחירות • יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר: לא רוצה להשתתף ב"קרקס פוליטי של השמאל ושל כחול לבן"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התש"פ / 09.02.2020 09:59

זיוף נתוני גיוס החרדים: יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר, מסרב לקיים ישיבת המשך של ועדת החוץ והביטחון בפרשה – ובשל כך הוועדה שהקים הרמטכ”ל בנושא, בעקבות חשיפת כאן חדשות, בראשות אלוף במילואים רוני נומה, לא תוכל להציג את מסקנותיה עוד לפני הבחירות.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ח”כ זוהר אמר כי בחר שלא להשתתף ב”קרקס פוליטי של השמאל ושל כחול לבן”.

יו”ר סיעת הליכוד הוסיף: “צר לי שהם משתמשים בכנסת ככלי לניגוח פוליטי בתקופת בחירות בניגוד לכל הכללים. אסכים לאשר דיונים רק בסוגיות בעלות משמעות וחשיבות ביטחונית ולא פוליטית”.

מסיעת כחול לבן נמסר כי היא תומכת בהבאת הנושא לוועדה, אך נדרשת לכך גם הסכמת הליכוד.

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הבוקר בריאיון ל’הבוקר הזה’ עם אריה גולן בכאן רשת ב: “חשוב שנקבל את כל הנתונים. אבל הכי חשוב זה לחוקק חוק גיוס חובה, או שירות אלטרנטיבי. מי שלא רוצה להתגייס לצה”ל שילך לבתי חולים או בתי אבות”.

לפני כחודשיים נחשף ב’כאן חדשות’ כי במשך שנים צה”ל זייף בכוונה תחילה והגדיל במאות אחוזים את כמות החיילים החרדים שהתגייסו. בצבא שיקרו לכל הגורמים הממשלתיים: לוועדת החוץ והביטחון, לרמטכ”ל ולשר הביטחון – כדי לעמוד ביעדי הגיוס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות