אורלי לוי נגד בני גנץ: הוא העתיק קמפיין הבחירות שלי מלפני שנה

ירי בנגמ"ש של השמאל? בסביבתה של יו"ר גשר טוענים כי הקמפיין שגנץ יחשוף לגבי מערכת הבריאות - זהה לקמפיין של גשר בבחירות מועד א' מלפני שנה
יוני גרין
י"ד שבט התש"פ / 09.02.2020 00:22

כעס רב בסביבתה של ח״כ אורלי לוי-אבקסיס מהעבודה-גשר-מרצ על יו”ר כחול לבן: בני גנץ צפוי לחשוף מחר (ראשון) בבוקר קמפיין, העוסק בקריסת מערכת הבריאות לדבריו, שהוא לגרסת לוי אבקסיס העתק של תכנית הבריאות שלה.

גורם בכיר ב’גשר’ אמר ל’ישראל היום’: “הקמפיין של כחול לבן מועתק מקמפיין הבחירות של גשר מועד א’ כמעט במלואו. בניית שני בתי חולים בפריפרייה, טיפול בזיהומים ומקור תקציבי ממתווה הגז, כל אלו דוברו כבר לפני שנה”.

מקורביה של לוי-אבקסיס הזכירו ציוץ שלה בטוויטר בו כתבה: “כ-5,000 בני אדם מתים מדי שנה, בשקט-בשקט, כתוצאה מזיהומים שנרכשים בבתי החולים. אני אפסיק את זה”.

בציוץ אחר שלה כתבה לוי-אבקסיס: “מניין חללי מערכת הבריאות: 5,000 בני אדם מתים מוות מיותר מדי שנה, כל שנה. 20,000 בני אדם בקדנציה האחרונה. יותר מאשר בשנת 1948 במלחמת השחרור, יותר מאשר בכל מלחמות ישראל וחללי הטרור מאז מלחמת השחרור ועד היום”.

מוקדם יותר, יו”ר כחול לבן הכריז כי “מחר יחשוף את תיק 5000 של נתניהו”.

גורמים בכחול לבן סיפרו ל’ישראל היום’: “מדובר בחלק מקמפיין הבחירות של כחול לבן ויופץ סרטון שעוסק במערכת הבריאות שנתניהו הפקיר”.

במסגרת המשך קמפיין כחול לבן, שימשיך לעסוק ברובו ב”רק לא ביבי” ו”למה כחול לבן”, צפוי להתפרסם מחר כי  נתניהו צפוי להיות מואשם על ידי גנץ בכשל במערכת הבריאות שגרמו למותם של 5,000 חולים מדי שנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות