אני ברשימה? אלי בן דהן: “הכניסו אותי ל’ימינה’ בלי לשאול אותי”

הרב אלי בן דהן, סגן שר הבטחון לשעבר מטעם הבית היהודי, מספר לערוץ 7 על אכזבתו מההתנהלות של הרב רפי פרץ - ושוקל את צעדיו • "המותג 'הבית היהודי' שייך כעת לרב רפי פרץ וניר אורבך המנכ"ל"
אריה ריבקינד
י"ט טבת התש"פ / 16.01.2020 15:37

בין המאוכזבים מהתנהלותו של הרב רפי פרץ בשבועות האחרונים, נמצא גם סגן השר לשעבר – הרב אלי בן דהן.

 

על הכללתו ברשימת ‘ימינה’ לכנסת גילה בדיעבד. “המילה מועמד היא קצת מצחיקה”, הוא אומר לערוץ 7. “אפילו לא שאלתי אותי והוכנסתי לרשימה בלי לקבל הודעה. אני מניח שהיו צריכים שמות והכניסו אותי. אין לי ממש שום יד ורגל ברשימה”.

בן דהן מתהלך היום עם תחושות קשות מאוד: “אני מאלו שתמכו ברב רפי מהרגע הראשון שהוא הגיע. סייעתי לו ככל יכולתי והשתדלתי לתת לו עצות טובות איך להתנהל. לצערי הרב הוא לא שמע לעצותי וזו זכותו.

“אבל אתמול קרו שני דברים שלא ציפיתי שיקרו: הראשון הוא הפרת ההסכם עם בן גביר. השני היתה הפרת הבטחה למרכז המפלגה. ביום שני בערב ישבתי ליד הרב רפי והוא התחייב: לא יהיו שיריונים במפלגה. כך הצביעו כל 500 חברי המרכז. למחרת בבוקר הוא שריין את שרה ב”ק. היא אשה מאוד מכובדת, אבל אני חושב שכניסתה לפוליטיקה לא תוסיף כלל קולות”.

הרב בן דהן מוסיף: “כל זה חבל, כי כשאתה מפר הבטחה פוליטית אפשר לתרץ את זה במיליון תירוצים, אבל כשאתה עושה את זה לחברי המרכז שהם הכוח שלך וכשאתה משקר לבסיס שלך, קשה לסלוח. אני באמת מאוכזב מאוד”.

בן דהן שוקל כיצד לפעול במסגרת המפלגה או במסגרות אחרות. לשם כך יחבור לח”כ מוטי יוגב –  שאמש הכריז על פרישה מ’ימינה’, לאחר שנדחק למקום ה-11.

“מוטי ואני שוחחנו אתמול ונפגשנו היום. שנינו נותרנו היחידים שנבחרו כדין על ידי המרכז ואנחנו נשקול ביחד מה לעשות. המותג ‘הבית היהודי’ שייך כעת לרב רפי פרץ וניר אורבך המנכ”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות