מאמצים אחרונים: נתניהו בפגישה עם נפתלי בנט והרב רפי פרץ

יושבי הראש של הימין החדש והבית היהודי נפגשו הערב בקריה בתל אביב, אך לא הצליחו להסכמה בסוגיה המרכזית השנויה במחלוקת: צירופו של עו"ד איתמר בן גביר לרשימה • נפתלי בנט והרב רפי פרץ יצאו לירושלים - ונתניהו זימן אותם לפגישת חירום, אליה הוזעק גם הרב חיים דרוקמן
אריה ריבקינד
י"ח טבת התש"פ / 15.01.2020 21:14

שר הביטחון נפתלי בנט ושר החינוך רפי פרץ נפגשו הערב (רביעי) במשך כשלוש שעות בקריה בתל אביב, במאמץ אחרון ליצור איחוד, לפני סגירת הרשימות הערב בשעה 22:00.

לדברי מקורביהם, הפגישה בין השרים התקיימה ברוח טובה,  אך הם לא הצליחו להשיג הסכמה בסוגיה המרכזית השנויה במחלוקת: צירופו של איתמר בן גביר לרשימת ימין מאוחדת.

לאחר הפגישה השניים יצאו לירושלים – וראש הממשלה זימן אותם לפגישת חירום, והזעיק גם את הרב חיים דרוקמן, כדי ליטול בה חלק.

בפגישה מנסה נתניהו להוביל לריצה משותפת של כלל המפלגות מימין לליכוד.

לפי דיווח של עקיבא נוביק בחדשות 13, לפני הכניסה לפגישה בין יו”ר הימין החדש ליו”ר הבית היהודי, צעק מנכ”ל המפלגה ניר אורבך על הרב פרץ: “אם אין בן גביר אין אנחנו”.

הערב פרסם בנט פוסט בפייסבוק שבו הבהיר מדוע לא יסכים לצירוף איתמר בן גביר: ״לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית”.

עו”ד בן גביר השיב לדברים בטוויטר – וצייץ: “הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע. לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה מהסלון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות