לתשובה המפתיעה הזו של איתמר בן גביר נפתלי בנט כנראה לא ציפה

יו"ר 'עוצמה לישראל' הגיב לדברי שר הבטחון כי לא יכלול אותו ברשימתו - בגלל תמונתו של ד"ר ברוך גולדשטיין בסלון ביתו: "אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"
אריה ריבקינד
י"ח טבת התש"פ / 15.01.2020 19:08

עו”ד איתמר בן גביר, יו”ר ‘עוצמה לישראל’ הגיב הערב (רביעי) לדברי שר הבטחון נפתלי בנט, כי לא יכלול ברשימתו “מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם שרצח 29 איש חפים מפשע” – ולכן לא יסכים, בשום אופן, לריצה משותפת עם מפלגת עוצמה יהודית.

“קראתי את דבריך”, הגיב בן גביר, המחזיק בסלון ביתו את תמונתו של ד”ר ברוך גולדשטיין, שטבח בערבים במערת המכפלה.”הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע.

“לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון”.

בן גביר הוסיף: “אני קורא לך ולשר סמוטריץ’ לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין”.

גורמים בסביבת השר הרב רפי פרץ אמרו בעקבות הדברים, כי השר נפתלי בנט יהיה אחראי לפילוגים בימין אם לא יסכים לריצה משותפת עם עוצמה יהודית.

קודם לכן היום  הציע בנט, בפוסט שפרסם, כיצד לפתור את הפלונטר הפוליטי בימין: “פתרון פשוט ומיידי: שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת.

“אם ראש הממשלה יצליח, הימין לא יאבד אף קול. אם בן גביר יחליט בכל זאת לרוץ, ראש הממשלה יבהיר לציבור שהפעם שאין לבן גביר שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. יהיו מעט מאד אנשים שיבזבזו את קולם.

זכרו: בבחירות הקודמות ראש הממשלה פעל הפוך. הוא סבר שיש לבן גביר סיכוי טוב לעבור, ולכן הוא דווקא עודד אנשים להצביע לבן גביר.

רבבות אכן נרתמו בתמימות ‘להצביע בן גביר כדי להציל את הימין’, ושרפו את קולותיהם. בן גביר לא התקרב בכלל לאחוז החסימה. חסרו לו 60,000 קולות שזה המון. הפעם אפשר למנוע את בזבוז הקולות. זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו.

הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. חבריי בליכוד – אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות