”שידעו כל אויבינו הנבלים, זהו יום טוב יותר לאנושות”: צהלה בישראל

לפיד: "מי שאחראי למותם של אלפים חפים מפשע זכה לסוף המגיע לו" • ח"כ עופר כסיף: "מי שפותח היום שמפניות לא מבין שהרג סולימאני יכול להוביל לתקיפה נגד ישראל"
אריה ריבקינד
ו' טבת התש"פ / 03.01.2020 09:25

לאחר חיסולו של קאסם סולימאני,  מפקד כוח קודס של איראן, שרי הקבינט המדיני-ביטחוני הונחו שלא להתראיין.

ח”כ יאיר לפיד הגיב הבוקר (שישי) על החיסול: “מברך את הנשיא טראמפ ואת המזה״ת על חיסולו של קסאם סולימאני. מי שהוביל פעולות טרור רצחניות מדמשק עד בואנוס איירס ואחראי למותם של אלפים חפים מפשע זכה לסוף המגיע לו. המשטר האיראני הוא משטר טרור ומול הטרור צריך נחישות וכוח. כל מי ששותף לתעשיית הטרור האיראנית צריך לדעת שדמו בראשו”.

ח”כ עמר בר לב ממפלגת העבודה: ”כל הכבוד לנשיא טראמפ והצבא האמריקני על הביצוע המוצלח בחיסול ראש הנחש סולימאני. מודיעין מדויק, ביצוע חלק ותוצאות מצוינות”.

הוא הוסיף: ”שידעו כל אויבינו הנבלים, בעשורים האחרונים הוא היה אחראי העיקרי לפיגועי הטרור נגדנו בעולם, לטיפוח החיזבאללה ולהתבססות אירן בסוריה. זהו יום טוב יותר לאנושות”.

ח”כ מוטי יוגב מהבית היהודי: ”ברכות לארצות הברית של אמריקה ולנשיאה טראמפ, על חיסולו של גדול מחוללי הטרור במזרח התיכון בשנים האחרונות. חיסולו של סולימני מביא אותנו לעולם יותר טוב, לעולם של יותר חיים”.

ח”כ איציק שמולי מהעבודה: ”יש לברך את ארה”ב על חיסולו של קאסם סולימני, הארכיטקט הצבאי של האייתולות לייצוא המהפכה החומניסטית באמצעות טרור וערעור משטרים. דווקא המבקשים יציבות והסדרים באזור צריכים לברך על קטיעת מדיניות ההבלגה של אמריקה והעברת מסר תקיף עד כדי נכונות לעימות עם איראן והשפעתה הקטלנית על האזור כולו”.

 

ח”כ קטי שטרית מהליכוד: ”ברכות לארצות הברית על חיסולו של ארכי-מחבל וגדול הטרוריסטים במזרח התיכון. ארה”ב הנחיתה מכה קשה ומשמעותית לאיראן. התעוררנו למזרח תיכון חדש”.

ח”כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת, הגיב: “מי שפותח היום שמפניות לא מבין שהרג סולימאני יכול להוביל לתקיפה נגד ישראל. אם הבריונות האמריקאית תעלה בחיים ישראלים הדבר יהיה על ידיו של טראמפ ושל חברו העבריין הנמלט נתניהו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עופר כסיף, האם גם אובאמה בריון?
    03/01/2020 10:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מעניין איך מתייחס עופר כסיף לחיסול בן לאדן על ידי אובאמה. האם גם החיסול ההוא היה מעשה בריונות? אם לא, מה ההבדל? ההיה לאובאמה פטור מיוחד?

  2. עופר כסיף, האם גם אובאמה בריון?
    03/01/2020 10:31
    דב אנשלוביץ
  3. מעניין איך מתייחס עופר כסיף לחיסול בן לאדן בידי אובאמה. העם גם החיסול ההוא היה מעשה בריונות? אם לא, מה ההבדל? או שלאובאמה היה פטור מיוחד. . .