מה העצות שנתן הגר”מ מאזוז על האסונות שאירעו באותו בניין? צפו

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' התייחס בשיעורו השבועי לאסונות שפקדו את משפחת וייס בשבוע האחרון, ולמותו הטראגי של הבחור חיים אהרן זק”ש ז”ל • מה צריך לעשות?
יוסף גרינבוים
כ"ד כסלו התש"פ / 22.12.2019 00:19

ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, התייחס הערב (מוצאי שבת) בתחילת שיעורו השבועי, לאסונות שפקדו את משפחת וייס בשבוע האחרון, ולמותו הטראגי של הבחור חיים אהרן זק”ש ז”ל, תלמיד ישיבת ‘תפארת מרדכי’ בן ה-15, שנפל בליל שישי בעת שעמד על מדרגות הישיבה – ונפטר.

משפחת זק”ש ומשפחת וייס מתגוררות באותו בניין ברחוב יהודית – דלת מול דלת.

“השבוע שמענו על שלושה אסונות בבני ברק, באותו בנין”, אמר ראש הישיבה. “הראשון – תינוק שחיכו לו 3 שנים, נולד ונפטר אחרי כמה חודשים. אחר כך, האבא קיבל לחץ בלב ובתוך ה’שבעה’ הלך לעולמו.

“אחר כך בחור שלומד בישיבת ‘תפארת מרדכי’ גם הלך. נפל במדרגות וזהו. שלושתם באותו בניין, שלושתם חרדים, וזו בשורה איומה מאד”.

הגר”מ מאזוז הוסיף: “צריך לבדוק את המזוזות, זה דבר ידוע. בבניין כולו. אם יש משהו פסול – יתקן את זה. צריך לעשות גם תפילה, לקבוע לתלמידים כל יום אחרי תפילת שחרית 5 דקות להגיד תהילים.

“פעם היה דבר כזה בישיבה בחוץ לארץ, שהיה מקרה אחר מקרה, בחודש אחר חודש, הלכו לסטייפלר. אמר: ‘לא יודע מה הסיבה, אבל קיבלתי מרבותי עושים יום כיפור קטן'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות