סמוטריץ’: צריך ללמוד מהטעויות, מתנגד לפיצול בציונות הדתית

שר התחבורה הופיע הערב בתכנית 'פגוש את העיתונות': "מהרגע הראשון אמרתי שליברמן איש מסוכן. הוא מסתכל על עצמו ולא על טובת מדינת ישראל"
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התש"פ / 14.12.2019 21:09

שר התחבורה, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הופיע הערב (מוצאי שבת) בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בקשת 12.

“אני לכל אורך הדרך התנגדתי לפיצולה של הציונות הדתית”, אמר סמוטריץ’ על מיזוג הרשימות. “אפשר וצריך ללמוד מהטעויות שעשינו בעבר. בבחירות הקודמות רצנו בשני ראשים והימין החדש לא עבר את אחוז החסימה. אלמלא הימין החדש היה יוצא, היינו עכשיו כבר כמעט שנה בתוך ממשלת ימין מוצלחת”.

על ההצעה לפריימריז בין כל מועמדי מפלגות הימין – אמר סמוטריץ’: “אפשר וצריך לשאול את הציבור מי הוא רוצה שייצג אותו. אני רואה את עצמי מעמיד את עצמי לבחירה והציבור ייבחר. הרב רפי, שיש לי המון הערכה אליו, נקרא אל הדגל ומונה על ידי ועדה ברגע משבר. כדי להחזיר את ההמון של הציבור הציוני דתי צריכה להיות מפלגה אחת ופתוחה ולהעמיד לבחירת הציבור”.

על אביגדור ליברמן אמר: “מהרגע הראשון אמרתי שליברמן איש מסוכן. הוא מסתכל על עצמו ולא על טובת מדינת ישראל – אני לא רדפתי אחריו”.

סמוטריץ’ גם העביר ביקורת קשה על מערכת המשפט והתייחס לכתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: “נתניהו איננו האדם הפרטי אלא סמל, שם נרדף לרדיפה לא לגיטימית. כל אלה שנכשלו במשך שנים בקלפי מנסים להפיל את שלטון הימין דרך בית המשפט. האתגר של הימין בקדנציה הבאה יהיה לתקן את מערכת המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות