רכב איבד בלמים: הדרמה במצלמות כביש 6 והקלטת רשת הקשר • צפו

הרכב דהר בין הנתיבים במהירות, כשהוא מתחמק מפגיעה ברכבים שנסעו לצידו • קצין משטרה יצר נתיב סטרילי וכרז לנהג לדומם מנוע • צפו בסרטון ממצלמות חברת דרך ארץ בכביש 6 והאזינו להקלטות מרשת הקשר המשטרתי - כולל שיחת טלפון
חיים טוויל
ג' כסלו התש"פ / 01.12.2019 10:49

סמוך לחצות (שבת) התקבל דיווח במוקד כביש 6, על נהג רכב פרטי שהתקשר ודיווח כי איבד את הבלמים ברכב והוא בדרכו לכיוון דרום’ כשהוא נוסע על מהירות 120 קמ”ש.

מיד הועבר דיווח על ידי מוקד כביש 6 למרכז השליטה באגף התנועה, ובוצעה שיחת ועידה בין הנהג לקצין משטרה שנכח בפעילות מבצעית על הכביש.

במהלך השיחה עם הנהג, ניסו קצין אגף התנועה ומומחה לתעבורה מטעם האגף, להדריך את הנהג ולבצע מספר פעולות בכדי לעצור את הרכב – אך ללא הועיל, כשמערכת הבלמים וההילוכים של הרכב אינם מגיבים.

תוך כדי השיחה הבחין הקצין, סמוך למחלף נשרים, ברכב שדהר בין הנתיבים במהירות של 120 קמ”ש, כשהוא מתחמק מפגיעה ברכבים שנסעו לצידו. מיד החל בפינוי נתיב סטרילי תוך הוראה לנהגים שהיו מסביב להאט את נסיעתם, וכך לבודד את הרכב מהתנועה בכביש.

לאחר שהצליח להדביק את מהירותו, החל לכרוז לנהג לדומם את המנוע,  לאחר שנראה היה כי הנהג מתקרב במהירות גבוהה מאוד לקבוצת רכבים נוספת שנעה בהמשך הכביש.

הנהג, שפעל כפי שהורה לו הקצין, דומם את מנוע הרכב ובכך החל להאט את מהירות נסיעתו, תוך ליווי צמוד של הניידת – עד לעצירתו הבטוחה.

לאחר שהרכב נעצר מספר ק”מ דרומית למחלף נשרים, הנהג בן ה-28 תושב הצפון פונה על ידי כוחות הצלה לבית חולים, לאחר שלקה בהתקף חרדה בעקבות האירוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות