אישום נגד מטפלת בפעוטון: תינוק נכווה ממסיר שומנים

פעוט כבן שנה, בן למשפחה חרדית, נותר במטבח הפעוטון ללא השגחה ושפך על עצמו חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר, שהיה בארון לא נעול • המטפלת החליפה את בגדיו, שטפה את גופו במים, והשכיבה אותו לישון, מבלי לדווח להורים או לגורם רפואי • אושפז כשהוא סובל מכוויות
חיים טוויל
ל' חשון התש"פ / 28.11.2019 11:02

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד מטפלת בפעוטון פרטי בשכונת רמות בירושלים, בגין מעשה פזיזות ורשלנות והשארת תינוק בן שנה – בן למשפחה חרדית, ללא השגחה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שרית רייך אבניאל, ניהלה המטפלת פעוטון פרטי בביתה, בו טיפלה בחמישה ילדים בגילאים שנה עד שנתיים,

בחודש יולי 2019 נותר אחד הילדים, תינוק בן שנה, במטבח ללא השגחה ושפך על עצמו – בשעה 13:00 או סמוך לכך – חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר מסוג “סנט מוריץ”, שהיה בארון שלא היה נעול, מתחת לכיור המטבח בפעוטון.

כעבור זמן מה הבחינה המטפלת בתינוק כשהוא בוכה ויושב בתוך שלולית של חומר ניקוי.

המטפלת החליפה את בגדיו של התינוק, שטפה את גופו במים, והשכיבה אותו לישון, וזאת מבלי שמסרה בשלב זה דיווח להוריו ומבלי שהזעיקה או פנתה לגורם רפואי.

בשעה 16:15 הגיעה אימו של התינוק לפעוטון, הבחינה בכוויות על גופו, ופינתה אותו לבית החולים.

בעקבות מעשיה של המטפלת, נזקק התינוק לטיפול רפואי בבית חולים וטיפול תרופתי, ונגרמו לו כוויות.

“במעשיה האמורים לעיל השתמשה הנאשמת, החזיקה או הפקירה חומר מרעיל או מסוכן, שיש בו כדי להרעיל או לסכן, והכל בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו חבלה. כמו כן, השאירה הנאשמת ילד שטרם מלאו לו שש שנים בלא השגחה ראויה, ובכך סיכנה את חיי הילד ופגעה פגיעה ממשית בשלומו או בבריאותו”, נאמר בכתב האישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות