נייד של הבת שנפטרה מסרטן נמצא – והוחזר למשפחתה: ‘כולי רועדת’

הטלפון הנייד של מיכל חדד ע"ה, שנפטרה מסרטן לפני כחצי שנה, נגנב מבית הוריה בנתיבות, שפונה לאחר שספג פגיעה ישירה מטיל • היום הודיעה המשטרה לאמה, בת שבע חדד: "הצלחנו לאתר את המכשיר ברשות הפלסטינית ולהחזיר אותו" • האמא: "צמרמורות. אין לי מילים"
חיים טוויל
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 18:28

כשבוע אחרי שמכשיר הטלפון הנייד של בתה מיכל ע”ה, שנפטרה מסרטן לפני כחצי שנה, נגנב מבית המשפחה – לאחר שספג פגיעה ישירה של טיל גראד בסבב הלחימה האחרון בעיר נתיבות, קיבלה היום (שלישי) בת שבע חדד, חסידת חב”ד – בשורה משמחת: המכשיר נמצא עם כל המידע ויוחזר למשפחה.

לפי דיווח של תמיר סטיינמן בחדשות 12, אריק תורג’מן, קצין חקירות ומודיעין מתחנת נתיבות, התקשר לבת שבע – וסיפר: “עשינו את כל המאמצים כדי לאתר את הטלפון. רכז המודיעין הצליח לאתר את המכשיר ברשות הפלסטינית, והצלחנו להחזיר את המכשיר. אני מתקשר כדי שתגיעי לתחנה לקחת את המכשיר”.

האם אמרה לאחר קבלת ההודעה: “אני לא מתפקדת עכשיו, כולי רועדת, צמרמורות. אין לי מילים. תודה גם לתקשורת ולמשטרת נתיבות ולכל מי שפעל כדי להחזיר את הפלאפון”.

האם הסבירה: “זאת הבת שלי, מיכלי בשבילי היא כל עולמי. היא מנהלת אותי במחשבות, היא כל הזמן איתי. היא נגאלה מייסורים אחרי עשר שנים, אבל לפחות עכשיו יש לי את המזכרת הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות