סער: אני דורש פריימריז • אמסלם: שילמד נאמנות מחברי בלוק הימין

שר התקשורת הגיב לקריאה של ח"כ גדעון סער לקיים פריימריז בליכוד: "זוהי שעת חירום לאומית - לא זמן למאבקים פנימיים על-בסיס אגו" • בכירים בליכוד: "צריך לומר שסיכויי הצלחתו הם קטנים מאוד"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התש"פ / 21.11.2019 16:11

ח”כ גדעון סער מוביל למלחמות בתוך הליכוד: בוועידת הדיפלומטים השנתית ה-8 של ‘ג’רוזלם פוסט’, שנערכת במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, קרא הח”כ מהליכוד  לערוך בחירות מקדימות להנהגת הליכוד – לאחר שכבר שנים לא התקיימו בחירות כאלו.

“זה הדבר הנכון לעשות כי אנחנו מפלגה דמוקרטית”, אמר סער. “בשונה מ’יש עתיד’ שבחרו שוב לבטל את הפריימריז לראשות המפלגה והותירו את לפיד כיו”ר. לא קיימנו פריימריז לראשות המפלגה כבר כמה שנים. אני רוצה לקבוע לו”ז לבחירות לראשות הליכוד”.

הוא הוסיף: “אני מקווה שמאמצי נתניהו ימנעו בחירות נוספות, ואני כמובן תומך בו. אני תומך בהקמת ממשלת אחדות לאומית שיהיו בה כמה שיותר ייצוג לכל חלקי החברה בישראל.

“אבל אם נלך לבחירות שלישיות זה לא יהיה הגיוני שראש הממשלה יצליח להרכיב ממשלה אחרי שלא הצליח פעמיים”.

לדבריו, “לכן זה הדבר ההגיוני והסביר לעשות. לכן הגיוני שנקבע לוח זמנים חדש. אני חושב שאני יכול להרכיב ממשלה ולאחד את העם”.

בכירים בליכוד הגיבו לדברי סער וטענו כי התמודדותו תוביל למאבקים קשים ומיותרים במפלגה.

“סער עלול להוביל את הליכוד למאבקים פנימיים קשים ומיותרים בשעה שבשום מפלגה אחרת במערכת הפוליטית לא יתקיימו פריימריז להרכב הרשימה או לראשות המפלגה. התעקשותו המיותרת של סער להתמודד לראשות הליכוד עלולה להוביל לתוהו ובוהו פוליטי. גם צריך לומר שסיכויי הצלחתו הם קטנים מאוד”.

שר התקשורת, דודי אמסלם, הגיב בצהריים בציוץ בטוויטר לדבריו של  סער: “זוהי שעת חירום לאומית – לא זמן למאבקים פנימיים על-בסיס אגו ואספרציות אישיות. הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק – ילמד גם חברינו למפלגה מר גדעון סער”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות