‘להוקיע ולגנות דברי גפן גס הרוח’: ח”כ מלכיאלי תוקף את הפרסומאי

הפרסומאי שהפיק סרטונים לקמפיין של יו"ר כחול לבן תוקף את המזרחים: "השד העדתי זה בולשיט, אין אף פרענק שלא מרוויח כסף מזה שהוא מוציא את השד העדתי החוצה כדי לעשות כמה לירות" מלכיאלי: "החצוף הצטרף הבוקר לרשימה המפוקפקת של 'גזעני העל'"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התש"פ / 21.11.2019 13:05

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש”ס תוקף הבוקר (חמישי) בחריפות את הפרסומאי אייל גפן בעקבות “דברי שטנה”, כהגדרתו, שהשמיע גפן נגד מזרחיים ונשים.

בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ צוטט הפרסומאי, שהפיק סרטונים לקמפיין של יו”ר כחול לבן, כמי שאמר: “אין פרענק שלא עושה מזה כסף ואין לי בעיה לומר לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה”.

בעקבות הדברים תוקף מלכיאלי: “מר גפן החצוף הצטרף הבוקר לרשימה המפוקפקת של ‘גזעני העל’ אשר עדיין חיים איתנו, גפן ושכמותו הם הסיבה לקיומה והמשך גדילתה ושגשוגה של תנועת ש”ס”.

הוא הוסיף: “אני קורא הבוקר לכל ארגוני הנשים, אשר רוח הצדק והשיויון – מנת חלקם, להוקיע ולגנות את דברי גפן גס הרוח, מיותר לציין, כי אין מקום במרחב הציבורי לאיש ולדעותיו”.

בראיון לפרסומאי מירן פחמן, במסגרת הפודקאסט Ear Catcher – טען גפן: “כל פעם מעירים את השד העדתי ובעיניי זה בולשיט… כל אחד נמצא במקום שהוא צריך להיות”.

באשר לפרסומות המנציחות אישה מזרחית כמנקה אמר: “אין לי בעיה להגיד אשמתי, לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה כי ככה זה נהוג. זה מה שעשינו וזה מה שהאמנו שצריך לעשות. אתם רוצים שנתנצל? בסדר, נארגן אירוע התנצלות. הכל בולשיט. כל הדבר הזה פוליטי במחשבה הבסיסית שלו. אין לי טענה, העניין הוא לאיזה נפחים זה מתנפח… כן נשים לא נשים, כן מגזר לא מגזר, הכל גזעני בכל העולם.

“אין אף פרענק שלא מרוויח כסף מזה שהוא מוציא את השד העדתי החוצה כדי לעשות כמה לירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות