בני גנץ התקשר לליצמן וגפני וביקש פגישה • מה הייתה תשובת השניים?

כחלק מהניסיון לקבוע סבב מו"מ עם כלל המפלגות, התקשר בני גנץ לליצמן לזמנו לפגישה - אך זה סירב • יהדות התורה: "גפני וליצמן הבהירו לגנץ כי הסיעה מהווה חלק מבלוק הימין"
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התש"פ / 23.10.2019 21:39
אחרי שקיבל את המנדט מהנשיא: יו״ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ התקשר הערב (רביעי) אל ח”כ יעקב ליצמן מיהדות התורה – והציע לו להיפגש.

בתגובה השיב לו ליצמן כי אינו מעוניין להיפגש, משום שהליכוד הוא שמייצג את מפלגת יהדות התורה כחלק מבלוק הימין.

גנץ שוחח גם עם ח”כ משה גפני והציע לו להיפגש. לפי הודעת כחול לבן, “בתגובה ביקש גפני להתייעץ בנושא ולחזור אליו בהמשך”. בהמשך גפני הבהיר לגנץ שישוחח עימו רק דרך צוות המו”מ של בלוק הימין.

מיהדות התורה נמסר בהודעה רשמית:

“יו”ר כחול לבן ח”כ בני גנץ שוחח לפני זמן קצר עם ראשי יהדות התורה סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן ויו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני.

“בשיחתם הבהירו שניהם לגנץ כי סיעת יהדות התורה מהווה חלק מבלוק הימין של 55 נציגים שהמליצו על רה”מ נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה הבאה”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרכבת הממשלה
    24/10/2019 16:36
    סמיר
  1. מר נתניהו סיים עידן ” אני או אף אחד אחר”.
    לא רוצים את הערבים..זה לא חדש מהכנסת הראשונה עד היום לא היינו במשוואה הפוליטית הישראלית .”גוי זה גוי”פוליטקה ואזרחות ,שויון ודימוקרטיה זכות כל אדם שנושא ת,ז ישראלית.
    קצת בושה ממנהיגים וראשי ממשלות.תפסיקו כבר.
    הערבים לא מפסידים כלום שיהיה עוד סיבוב בחירות תזכרו שהמשותפת תגיע ל 16_17 מנדטים.
    הערבים כבר למדו שעור

  2. גנץ
    25/10/2019 09:48
    שפירא
  3. גנץ לא מסוגל להוביל את המדינה במצב של היום כי הוא לא שייך לרמה פוליטית גבוה,אין לו נסיון בתור מנהיג.יותר מיזה:טריאומבירט:גנץ,לפיד,בוגי לא שווה בידע לביבי.