האב יואב שורק מגלה: “דביר שלנו הי”ד לא הותקף מאחור בבלי דעת”

יואב שורק, אביו של דביר הי"ד, שנרצח בפיגוע דקירה בדרכו לישיבה בגוש עציון, חשף כי גילה שבנו נחסם על ידי המחבלים, ניסה להדוף אותם - ולזעוק על נפשו
חיים טוויל
ח' תשרי התש"פ / 07.10.2019 18:33

יואב שורק, אביו של דביר שורק הי”ד, שנרצח בפיגוע דקירה בדרכו לישיבה ביישוב מגדל עוז בגוש עציון, סיפר בפוסט שפרסם בדך הפייסבוק שלו – על קבלת החפצים שהיו על בנו ברגעיו האחרונים.

“קיבלנו כעת, לאחר שהוגשו כתבי אישום כנגד הרוצחים, מידי קצין החקירות היקר אלעזר, את החפצים שהיו על דביר שלנו הי”ד ברגעיו האחרונים. ביניהם הארנק, שהיו בו בעיקר כרטיסים – ושתי תמונות (גזורים מהדפסת מדפסת) של עצמו, כילד, אותן החזיק ב’חלון’ השקוף שבתוך הארנק. על כך, אגב, לא ידענו.

“והנה נפרש דיוקנו של איש צעיר”.

האב מוסיף ומספר: “עוד קיבלנו – את הטלפון, שעוד נחלוב ממנו תמונות והתכתבויות בע”ה, ואת המתנות שקנה למוריו – שני ספרים, אחד מהם מוכתם בדם, שלוש תמונות ממוסגרות של תלמידי השיעור, כיפה מיוחדת אחת”.

שורק חשף גם פרטים חדשים על הפיגוע:  “מחקירת המחבלים למדנו שבניגוד למה שחשבנו בתחילה, דביר לא הותקף מאחור בבלי דעת – אלא נחסם על ידי מכוניתם, הותקף מקדימה וניסה להדוף אותם ולצעוק.

“בשניות חייו האחרונות בוודאי ידע שהוא מצטרף לרשימה הארוכה מדי של מוסרי הנפש על האדמה הזו, אותה אהב כל כך, ושלה רצה להוסיף, והספיק להוסיף, רק הרבה חיים והרבה טוב.

“והבטן מתקפלת, הכוחות מתנקזים החוצה, התהום נפערת, הדמעות זולגות. ילד, גבר, יפה ואהוב שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות