לידיעת הפרקליטה הנופשת: זה מה שטענו פרקליטי ביבי ביום השלישי

יום הדיונים השלישי: הפרקליטים סיימו לשטוח טיעוניהם על תיק 4000 ועברו לדון בתיק 2000 • "בסופו של יום צריכים לסגור את התיקים האלו"
חרדים 10
ח' תשרי התש"פ / 06.10.2019 21:36

היום השלישי בהליך השימוע לראש הממשלה הסתיים הערב (ראשון) מעט אחרי השעה 20:00.

עורכי דינו של נתניהו השלימו היום את טענותיהם בתיק 4000-‘פרשת וואלה בזק’, ניסו למוטט את אישומי המרמה והפרת אמונים, ועברו לטיעונים בתיק 2000 – ‘פרשת נתניהו-מוזס’.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, פרקליטיו  של ראש הממשלה טענו בתיק 4000 כי החברות בין נתניהו לבין שאול אלוביץ’ לא הייתה הדוקה מספיק, כדי להפוך את העיסוק של נתניהו בענייני אלוביץ’ לניגוד עניינים והפרת אמונים.

עוד נטען, כי אם סיקור תקשורתי יוצר ניגוד עניינים, אז יש להתייחס באותה צורה גם ליחסים בין פוליטיקאים אחרים, מלבד נתניהו, לכלי תקשורת.

בתיק 2000 טען עורך הדין עמית חדד, כי נתניהו לא התכוון למה שהוקלט בשיחה עם המו”ל של ‘ידיעות אחרונות’ נוני מוזס, ועצם העובדה שהמשיך לשוחח עם מוזס אחרי הצעת השוחד לכאורה, הייתה כדי להפחית את הלהבות, ולא הפרת אמונים.

עורך הדין עמית חדד אמר ביציאה מהשימוע: “אנחנו למעשה סיימנו היום את הטענות בתיק 4000. אני חושב שהטענות מאוד משכנעות. עברנו אחר כך להציג את הטענות בתיק 2000. אנחנו חושבים שבסופו של יום צריכים לסגור את התיקים האלו ואנחנו מאמינים שכך יהיה בסוף”.

כפי שגווח הבוקר, עו”ד ליאת בן-ארי, פרקליטת מחוז תל-אביב מיסוי וכלכלה, שליוותה את חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מראשיתן – תיעדר משתיים מתוך ארבע ישיבות השימוע, משום שיצאה לחופשה משפחתית  בדרום אפריקה.

נסיעתה עוררה ביקורת רבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות