‘כחול לבן’ זו חברה למשקאות קלים שחושבת שבוחרי העבודה הם מיץ?

בכירים בכחול לבן: אין בעיה שמפלגת העבודה לא תעבור את אחוז החסימה - העיקר שנהיה הכי גדולים • ח"כ שלח: "לא מתערבים בשאלה כמה מנדטים יהיו למפלגות אחרות" • בכירים בעבודה: "כחול לבן מזלזלת בבוחרים ומתנהגת אליהם בהתנשאות. זו מפלגה שהיא בועה ללא ערכים"
חרדים 10
ג' אלול התשע"ט / 03.09.2019 12:25

בכירים בכחול לבן אומרים הבוקר (שלישי) כי מבחינתם אין בעיה שמפלגת העבודה לא תעבור את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-22.

לפי דיווח של זאב קם ב’כאן חדשות’, המשמעות היא כי במסגרת שתיית הקולות שמתכננות שתי המפלגות הגדולות בשבוע האחרון שלפני יום הבחירות – כל אחת בתוך הגוש שלה – כחול לבן הסירה את החסם שאומר שלא לשתות יותר מדי קולות, כדי שלא להפיל מפלגה מהגוש מתחת לאחוז החסימה.

בכחול לבן סימנו כמטרה היחידה בבחירות את סוגיית גודל המפלגה והרצון להיות המפלגה הגדולה ביותר – גם אם זה אומר שאחת ממפלגות הגוש תיפול מתחת לאחוז החסימה.

חבר הכנסת עפר שלח מכחול לבן אמר בריאיון לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’, בכאן רשת ב: “כל הראיה כאילו אנחנו שולטים בברז ומסובבים אותו ויודעים בדיוק כמה יהיה למפלגת העבודה ומתכננים, אין חיה כזו. לא ראיתי בימי חיי קמפיין שתיית קולות. אמרו שעשינו את זה גם בפעם הקודמת. ההצבעה של הבוחר כשהוא מסתכל על אלטרנטיבה מי תהיה המפלגה שתקבל מנדט מהנשיא ולמען זה אנחנו רוצים להיות המפלגה הגדולה. אנחנו לא מתערבים בשאלה כמה מנדטים יהיו למפלגות אחרות”.

אורלי לוי אבקסיס מהעבודה-גשר אמרה בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב, כי כחול לבן זקוקה להצבעות שיגיעו לנשיא וימליצו על מועמד.

“זו עוד טעות בקמפיין שלהם, אבל אם מישהו חושב שעד כה הם לא ניסו לשתות את המפלגות הקטנות אז הוא תמים או שהוא לא מבין. המטרה שלהם להיות היחידים בפסגה. הצהרנו שאנחנו ממליצים על גנץ. האינטרס שלהם שכמה שיותר ממליצים מכמה שיותר מפלגות ימליצו עליו”.

בכירים בעבודה אמרו בתגובה: “כחול לבן מתנהגים כמו חברה למשקאות קלים שמזלזלת בבוחרים ומתנהגת אליהם בהתנשאות. הם שוכחים שמצביעי העבודה לדורותיהם הם אנשים ערכיים עם אידיאולוגיה ולא מיץ פטל שניתן לשתות על הדרך”.

הבכירים בעבודה הוסיפו: “לאחרונה מצביעי העבודה לדורותיהם חוזרים בהמוניהם הביתה כי הם יודעים שכחול לבן היא בועה ללא ערכים ורק הצלחת העבודה גשר תביא להחלפת נתניהו.

“העבודה צבעה מאות אלפים מתומכיה שהצביעו בפעם הקודמת לכחול לבן ומתכוונת להסתער בקמפיין דור טו דור עם מאות צעירים על המצביעים שלנו. יש לנו תכנית ערוכה ומוכנה, אנחנו לא נאפשר לכחול לבן להקים ממשלת ימין עם סמוטריץ”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קצת צניעות מר פרץ. אתה מיצג מפלגה ללא בוחרים
    03/09/2019 14:56
    ספייד
  1. קצת צניעות מר פרץ. אתה מיצג מפלגה ללא בוחרים

  2. מפלגת העבודה
    03/09/2019 18:41
    אני
  3. אנא מפלגת העבודה אל תזלזלו באינטליגנציה של חברי מפלגתכם. אף אחד לא שותה אותי ואני בטח לא קולה. אני מחליטה לבד בדעה צלולה להצביע דווקא לכחול לבן. כי היא מייצגת אותי הכי טוב.

  4. רק עבודה חזקה תביא קץ לשלטון הליכוד
    04/09/2019 11:10
    מוריס
  5. גנץ לא יקים ממשלה אם העבודה לא תעבור את אחוז החסימה במקום שארבעת המוסקוטרים יתקיפו את העבודה שילחמו במושחתים מהליכוד שס וליברמן

  6. עמיר פרץ
    04/09/2019 13:03
    אליק
  7. זמנך עבר לך הביתה אני לו דואג לך הלוואי עלינו פנסיה כזאת