טראמפ: “ביידן אידיוט גמור, טיפש. אני תומך בזכותה של ישראל לנצח”

טראמפ ערך עצרת בחירות ענקית בהשתתפות כ-100,000 איש בניו ג'רזי, ותקף את ביידן על החלטתו לעצור סיוע ביטחוני לישראל: "אחת הבגידות הגדולות ביותר בבעלת בריתה של ארה"ב"
חרדים 10
ד' אייר התשפ"ד / 12.05.2024 12:01

נשיא ארה”ב לשעבר דונאלד טראמפ אמר אתמול (שבת) בעצרת בחירות שקיים בניו ג׳רזי, בהשתתפות כ-100,000 איש, כי הוא תומך בזכותה של ישראל לנצח במלחמה, וכי זה הדבר הנכון – גם אם זה לא משתלם פוליטית.

טראמפ תקף את ביידן על בגלל האיום לעצור משלוח הנשק, ואמר כי הוא ייתן לישראל לנצח במלחמה “גם אם זה לא משתלם פוליטית”. טראמפ כינה את החלטתו של ביידן: “אחת הבגידות הגדולות ביותר בבעלת בריתה של ארה”ב”.

לקול קריאות בוז  של משתתפי עצרת הבחירות העוצמתית, אמר הנשיא לשעבר: “תחשבו על זה, השבוע הוא הכריז שהוא יעצור משלוחי נשק לישראל שנלחמת לחסל את הטרוריסטים של חמאס בעזה. גם כשאזרחים אמריקנים חטופים על ידי חמאס, יש מי שאומר ש-7 באוקטובר מעולם לא קרה, והמעשה של ג’ו הנכלולי מהווה את אחת הבגידות הגדולות ביותר בבעלת ברית של ארה”ב.

“אני תומך בזכותה של ישראל לנצח את המלחמה שלה בטרור. אני לא יודע אם זה טוב או רע פוליטית, לא אכפת לי, צריך לעשות את הדבר הנכון, זו הייתה מתקפה נוראית”.

טראמפ התייחס בדבריו גם למהומות באוניברסיטאות ברחבי ארה”ב: “כשאהיה נשיא, לא נרשה שהקולג’ים יילקחו על ידי קיצונים אלימים. אם אתם מגיעים לכאן ממדינה אחרת ומנסים להביא לכאן ג’יהאד, אנטי-אמריקניות או אנטישמיות – אנחנו נסלק אתכם מהמדינה מיד”.

הנשיא לשעבר המשיך וכינה את ביידן בשמות גנאי. “הוא אידיוט גמור, הוא טיפש, הוא לא אדם חכם. אני מדבר עליו בצורה שונה כעת, כי עכשיו הכפפות הוסרו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות