37 שנה אחרי הרצח: גופת הילדה נאוה אלימלך ע”ה הוצאה מקברה

בית המשפט אישר את הצעד החריג בשל ממצאים חדשים שגילתה המשטרה בבדיקה מחודשת של תיק החקירה • אלימלך ע"ה, תושבת בת-ים, הייתה בת 11 כאשר עשתה את דרכה לבית חברתה - ומאז נעלמה • לאחר עשרה ימים של חיפושים נמצאו חלקי גופתה מפוזרים בהרצליה ובת"א
חיים טוויל
ג' אב התשע"ט / 04.08.2019 19:44

צעד החריג: בית המשפט אישר למשטרת ישראל להוציא מקברה את גופתה של הילדה נאווה אלימלך ע”ה, שנרצחה לפני 37 שנים – לצורך ביצוע פעולות חקירה.

אלימלך ע”ה הייתה בת 11 כשנרצחה בשנת 1982, וחלקי גופתה נמצאו מפוזרים בהרצליה ובתל אביב.

הרוצח טרם אותר.

לאחר בחינה מחודשת של תיק החקירה והממצאים שנאספו במהלך השנים בתיק רצח הילדה, הוחלט ביחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב”ל) בלהב 433 להוציא את גופתה מקברה לצורך ביצוע מספר פעולות חקירה נוספות.

הוצאת הגופה התבצעה היום – ראשון, באישור בית המשפט ובתיאום עם משפחת המנוחה והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז תל אביב. על יתר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

אלימלך, תושבת בת-ים, נעלמה לאחר שיצאה מביתה ב-20 במרץ 1982, והייתה בדרכה לבית חברתה. המשטרה חיפשה אחריה, ולאחר עשרה ימים של חיפושים מצאה חלקים מגופתה המבותרת. ראשה אותר בתוך שקית ניילון שנסחפה אל חוף הים בהרצליה. חלקי גופה אחרים נמצאו בתל אביב.

בעבר נעצרו מספר חשודים, שהתיק נגדם נסגר.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ב-2001 התראיין אחד מהשוטרים שהיה בצוות החקירה וציין כי עלה מידע מודיעיני שלא אומת, על כך שהרצח היה לאומני. אותו שוטר חשף כי משתף פעולה של השב”כ אמר כי מחבל שחלק אתו את תאו, סיפר לו שהוא הרוצח של נאווה אלימלך.

אותו מחבל, שמשתף הפעולה סיפר עליו, שוחרר בינתיים ליהודה ושומרון, ומשם ברח לירדן.

בדיקת החוקרים העלתה שאותו מחבל אכן היה ב-20 במארס בשכונה שבה נעלמה הילדה, ועבד שם במכולת. המחבל המדובר לא נחקר על ידי שום גוף, ככל הידוע, ובין זמן הרצח לשנת 2001 הוא מת בירדן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות