“קבוצת רבנים הזויה” I ליברמן אומר שיתנגד לימין צרה: “זו צרה גדולה”

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו הודיע כי לאחר הבחירות יתנגד לממשלת ימין צרה: "ממשלה צרה זו צרה גדולה ואנחנו לא ניתן לכך יד"
אריה ריבקינד
כ"ג תמוז התשע"ט / 26.07.2019 13:06

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הודיע בצהריים (שישי) כי יתנגד להקמת ממשלת ימין.

“יצא המרצע מהשק. נתניהו באמצעות הביביטון מצהיר הבוקר בכותרתו הראשית שלא יקים ממשלת אחדות. בהנחה שממשלה צרה בראשות נתניהו תוקם רק בתמיכה של בן גביר, סמוטריץ, הרב פרץ, דרעי וליצמן שמובילים למדינת הלכה – ב-17 בספטמבר כל אזרח במדינת ישראל יצטרך לשאול את עצמו שאלה אחת בלבד: באיזו מדינה אנחנו רוצים לחיות? מדינה יהודית או מדינת הלכה שבה קבוצת רבנים הזויה תשליט כפיה דתית, תסחט את הממשלה ותקבע את אורחות חיינו על פי חוקים מימי דוד המלך או שאול המלך”.

ליברמן הצהיר: “ממשלה צרה זו צרה גדולה ואנחנו לא ניתן לכך יד”.

ליברמן יצא בהצהרה לאחר שבעיתון ‘ישראל היום’ התפרסם הבוקר דף המסרים של הליכוד לקראת הבחירות הופץ בימים האחרונים לשרים ולחברי הכנסת מהמפלגה. במקבץ ההנחיות נדרשים חברי המפלגה להתייחס באופן פומבי לכמה סוגיות העשויות לעניין מצביעים פוטנציאליים.

השרים מתבקשים לומר כי “חשוב שהליכוד יהיה גדול. ראינו מה קורה כשהליכוד לא היה גדול מספיק. הצבעה לליכוד היא הצבעה לממשלת ימין בראשות נתניהו”.

בנוסף, מודגש בדף המסרים לבכירי המפלגה כי “הליכוד לא יהיה שותף לממשלת אחדות”.

בהתייחס לחיבורים בימין, המסר של הליכוד הוא ש”ראש הממשלה לא מתערב לעת עתה בנושא החיבורים בימין. אם יידרש לכך – יתערב. יש למנוע את בזבוז הקולות בימין כדי שלא נגיע שוב לפגיעה בגוש הימין ואפילו לבחירות חוזרות”.

מסר פוליטי נוסף הוא: “ליברמן הבטיח להמליץ על המפלגה הגדולה ביותר. בקמפיין הבחירות שלו הוא תוקף אך ורק את נתניהו. זה מוכיח שהוא רוצה ממשלת שמאל בראשות לפיד־גנץ. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד”.

על גנץ מונחים אנשי הליכוד לומר: “כל הופעה שלו מוכיחה שזה פשוט גדול עליו. אגב, המשטרה עדיין מסרבת לחשוף את עסקת השחיתות בגובה 50 מיליון שקלים שממנה גנץ והחברה שלו קיבלו 4 מיליון שקלים”.

על אהוד ברק: “ההתנצלות הפתטית של ברק על אירועי אוקטובר, שלא משכנעת איש, נועדה רק למטרה אחת: לאפשר את חיבורו למרצ. אנחנו עדיין מחכים להתנצלות של אהוד ברק על כך שהיה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל, שברח מלבנון, הפקיר למוות את לוחם צה״ל, לא עשה דבר מול הלינץ’ ברמאללה, הוביל לאינתיפאדה ועוד קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר שניהל חברו הפדופיל המורשע ג’פרי אפשטיין”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    27/07/2019 19:46
    עובד
  1. האיש לא אמין שר בטחון כושל משתמש בסיסמאות ריקות מתכן

  2. ליברמן
    28/07/2019 07:27
    אני
  3. האיש הזה בספק אים הוא יהודי אין לו ולא כלום למדינה מפרק לאומי בעז”ה לא יעבור את אחוז החסימה ויקבל את המגיע לו מבורא עולם

  4. צרה?
    28/07/2019 11:09
    מאיר
  5. דוברמן אתה טועה ומטעה אתה הצרה הכי גדולה למדינת ישראל בימים אלה… אתה מסוכן..