תושבת שדרות ‘התפוצצה’ בצעקות על אולמרט השחצן I ומה ביבי הגיב?

במהלך פאנל בעיר שדרות, התושבים תקפו את ראש הממשלה לשעבר בטענה שהוא מזלזל בקושי שלהם - והוא הגיב בלקוניות: "אלה התומכים של ביבי" • נתניהו לא נשאר חייב: "מי מדבר ככה? באיזה זלזול, באיזה ביטול"
אריה ריבקינד
כ"ב תמוז התשע"ט / 24.07.2019 21:13

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) בשידור חי בפייסבוק לדברי אהוד אולמרט נגד תושבי שדרות – שהטיחו בו ביקורת.

“מי מדבר ככה? באיזה זלזול, באיזה ביטול, זה אומר הכל”, אמר נתניהו. “אני לא מסכים עם השמאל. אני חושב שהם טועים, זה נכון, ואני לא מסתיר את דעתי. אבל אני לא מבטל את בעלי הדעה הנגדית כבני אדם”.

נתניהו הוסיף: “איך הם קוראים לנו? עדר? מה הם אומרים? בוטים, צ׳חצ׳חים, חסרי דעת. טוב, אני חושב אחרת. אני חושב שיש פה שכל ישר ולב חם של אנשים נפלאים”.

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט השתתף אתמול בפאנל בשדרות’ בהנחיית העיתונאי אודי סגל, במהלכו תושבי האזור תקפו בחריפות את אולמרט בטענה שעמדתו מתנשאת.

בתגובה אולמרט התפרץ: “אל תטיפו לי מוסר על מה זה לחיות במצוקה של איום וטרור”.

אולמרט אמר בפאנל: “הייתי ראש עיריית ירושלים כשהיו בה מאות פיגועי התאבדות ומאות הרוגים ברחובות, אז אל תספרו לי מה זה לחיות ככה כאילו זו חוויה שרק אתם התנסיתם. אני התנסיתי בה לא פחות מכם, והתמודדתי איתה. לא נוח לשמוע אבל אין מנוס, החוויה הזאת לא אקסקלוסיבית רק לכם, ואנחנו בירושלים לא באנו בטענות לאף אחד, אלא עמדנו נחושים ונלחמנו”.

תושבת שדרות, ששמעה את הדברים החלה לצעוק עליו כי הוא חוצפן, פושע ועבריין מורשע.

כשהיא מדברת מדם ליבה על המצב הקשה בו נמצאים התושבים, צעקה הצעירה:  “אתה פושע מורשע. כל אחד ואחת פה סובלים רגשית ואתה צועק עלינו. אתה מכפיש את ביבי נתניהו כעבריין מורשע. אני מדברת בתור אמא לילד שמפחד”.

אולמרט הגיב בלקוניות: “אלה התומכים של ביבי. זו הרמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק להזכיר לכולם
    25/07/2019 14:16
    פיניי
  1. את משעממת אותנו!!!!