נתניהו: מילה שם זו מילה? בלה בלה • אמסלם: הצבעה לליברמן – סכנה לימין

נתניהו ליגלג על דברי ליברמן, שטען כי הציג תכנית לחיסול הנייה - אולם נתניהו מנע • אמסלם: המחנה הלאומי, בלי ליברמן, קיבל כמעט 65 מנדטים. לכן אני באופן אישי לא רואה שאמור להיות שינוי דרמטי
חרדים 10
כ' תמוז התשע"ט / 23.07.2019 14:10

ראש הממשלה בנימין נתניהו ליגלג אמש (שני) בכנס פעילים על דברי אביגדור ליברמן, שטען כי הציג תכנית לחיסול מנהיג חמאס איסמאיל הנייה – אולם נתניהו מנע זאת.

בהקלטה שפורסמה היום בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’ – נשמע נתניהו אומר: “מילה שם זו מילה – בלה בלה. אפס מעשה. אני אחסל את הנייה תוך 48 שעות, איפה זה היה?”

שר התקשורת, דודי אמסלם, העניק הבוקר ראיון לתכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’, ואמר כי הוא  לא מתרגש מהסקרים המעידים כי אף אחד מהגושים לא יכול להרכיב ממשלה.

אמסלם אמר: “אנחנו מתפללים כל בוקר לקב”ה. אני חושב שלעם ישראל הכרחי שהמחנה הלאומי יוביל את המדינה, אבל כמובן שכל מה שהקב”ה עושה – הכל לטובה”.

הוא הוסיף: “לפני שלושה חודשים הלכנו לבחירות ובסופו של דבר המחנה הלאומי, בלי ליברמן, קיבל כמעט 65 מנדטים. לכן אני באופן אישי לא רואה שאמור להיות שינוי דרמטי בעניין הזה. בדרך כלל אין מעבר בין הגושים”.

שר התקשורת הדגיש: “מי שאיש ימין ושייך למחנה הלאומי בוודאי חייב להצביע קודם כל לליכוד ואם הוא נוטה יותר למפלגות שמימין לליכוד אז אהלן וסהלן. בוודאי שמי שמצביע לליברמן מסכן את כל המחנה הלאומי”.

על טענותיו של  ליברמן כי הגיש תוכניות לחיסול הנייה ונתניהו דחה אותן – אמר: “זה לא ימין. להתנהל מול עזה באחריות ומתוך שיקול דעת, זה לא סיפור של ימין או שמאל. ליברמן אמר להנייה את מה שאמר, לפני שהוא נהיה שר הביטחון. הוא היה שר ביטחון שנתיים כמעט. כשלא נותנים לי לעבוד, אחרי שבוע אני אומר ‘טוב חבר’ה הבנתי’ והולך. לא עובר כמעט את כל הקדנציה ובסוף נזכר שמישהו לא נתן לי לעבוד”.

לשאלה האם הליכוד מתערב באיחוד במפלגות הימין – ענה: “יש פה ספינה אחת גדולה שכולם שותפים בה. אם אחד מהמרכיבים של הימין לא נכנס, כל הספינה טובעת. לכן האחריות כאן היא של כולם. ראש הממשלה מוביל את כל המחנה הלאומי ובוודאי שהאחריות הכוללת היא שלו.

“לכן, אם הם יסתדרו ביניהם – מעולה. אם לא, הוא יצטרך לבוא ולנסות להשכין שלום. בבחירות הקודמות אנחנו קיבלנו את השלטון ולא הצלחנו להקים מפלגה בלי ליברמן, בגלל 1,500 קולות של בנט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יהיה 61 ללא ליברמן
    23/07/2019 16:50
    מאיר
  1. אני לא מודאג.
    לגוש הימין תהיה ממשלה של 64 לפחות ללא ליברמן.
    אני מזכיר לכולם ששקד בנט ופייגלין היו על הקשקש. זה לפחות 6-7 מנדטים.
    הפעם זה לא יקרה…
    אבל ללא קשר לליברמן אסור להצביע.
    ליברמן בגד בימין הוא צריך לשלם בכסאו.