ליברמן מגלה, סוף-סוף, מי אשם שלא חיסל את הנייה ב-48 שעות

יו"ר ישראל ביתנו ביקר באשקלון - ואמר: ״אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד" • תקף את נתניהו: "כל מה שאנחנו עושים - במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשע"ט / 22.07.2019 20:02

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, סייר אחר הצהרים (שני) באשקלון – וטען כי מי שסיכל את חיסולו של הנייה הוא ראש הממשלה.

״אנחנו נפגשים כאן לא במקרה, כאן ב- 3.9.09, עמד בנימין נתניהו ונתן הצהרה בה הבטיח למוטט את שלטון החמאס. מה ראינו אתמול? ומה ראינו היום? כבר לא השליח הקטארי, אלא העוזר של השליח הקטארי מגניב כסף לרצועת עזה, לארגון הטרור חמאס, ואותו בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשיין לארגון טרור. זה ההבדל בין נתניהו של 2009 לנתניהו של היום”.

לראשונה גם סיפק ליברמן תירוץ מדוע לא קיים את ההבטחה לחסל את איסמעיל הנייה בתוך 48 שעות:

״אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית, היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט”.

לדבריו, “כל מה שאנחנו עושים – במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו”.

ליברמן הבטיח שמפלגתו תפעל להכניס את אשקלון לאזור עדיפות א’. “בממשלה הבאה נדרוש להחיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם על העיר אשקלון”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    22/07/2019 20:10
    יעל
  1. רק בלגן הביא .מה עשה ךמען המדינה? בלגן.אצל פוטין לא היה מעיז .בגללו שוב יש בחירות יל הגב של האזרח.

  2. חחח
    22/07/2019 23:26
    מאיר
  3. המסטול הזה חושב שמישהו באמת מאמין לו???
    יאלה יאלה דוברמן צא לנו מהחיים.

  4. לא יעזור לכם דוסיםץ ליברמן הוא הסיוט שלכם
    23/07/2019 09:27
    דני צהובשחור
  5. סוף סוף ימין חילוני לתוך הפנים שלכם. עוד תצטערו הרבה זמן על חוק המרכולים המטופש שרק משניא את הדת ולא מונע חילולון אחד של שבת

  6. אז מה אתה (ליברמן) שווה???אתה לא יכול להזיז כלום כי ביבי חוסם אותך....
    23/07/2019 10:21
    אוהד
  7. להזכירכם:שלי יחמוביץ יזמה 69 חוקים-רובם כשהייתה באופוזיציה-כמה חוקים יזם ליברמן????