‘אסון נורא קרה’: עמית והלל ז”ל, בני 18, נהרגו בתאונה ליד מצפה יריחו

ההרוגים בתאונה בכביש 1 ליד מצפה יריחו: עמית ברלב והלל ללום ז"ל, בני 18 מהיישוב אלעזר בגוש עציון • "הלל היה אמור לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-18. היה אמור ללמוד בישיבה בברוכין" • "עמית בר לב עמד לחגוג את יום הולדתו ה-18 בימים אלו. מחובר לתורה שמלווה אותו בכל דרכיו"
חיים טוויל
ט' תמוז התשע"ט / 12.07.2019 14:01

עמית ברלב והלל ללום ז”ל, שני בני 18 מהיישוב אלעזר בגוש עציון, נהרגו בתאונת דרכים שאירעה הלילה (ליל שישי) בכביש 1, ליד מצפה יריחו.

הרכב בו נסעו התהפך מסיבה שאינה ברורה.

צעיר נוסף כבן 20 נפצע בתאונה באורח קשה, ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.

פרמדיק של מגן דוד אדום ניסן חפץ וחובש הארגון אביב ביטון סיפרו על הרגעים הראשונים בזירת האירוע: “כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך, הפוך על הגג, ברכב נסעו שלושה צעירים בשנות ה-20, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושניים נלכדו בתוכו.

“הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה – ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. הצעיר השלישי היה בהכרה, ולאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים. הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה”.

 ד”ר צליל מרדכי-חן, רופאה כירורגית בהדסה הר הצופים שטיפלה בפצוע: “הוא מועבר לחדר ניתוח, לניתוח אורטופדי כי זו כרגע נראית כבעיה המרכזית. אפשר לומר שהוא כרגע במצב יציב ולא נשקפת סכנה לחייו”.

תושבי אלעזר פרסמו הודעת אבל: “אסון נורא קרה לנו הבוקר. שניים מבנינו, עמית ברלב והלל ללום, נהרגו בתאונת דרכים. המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים”.

שני הצעירים יובאו למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין כפר עציון.

מהישוב נמסר: “הלל ללום, בן לאיב ונטלי, אח לאלי, אורה, יואל וישי. היה אמור לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-18. היה אמור ללמוד בישיבה בברוכין. היה אור ענק למשפחתו. יהי זכרו ברוך.

“עמית בר לב, בחור מלא אור. עמד לחגוג את יום הולדתו ה-18 בימים אלו. בחור שאהבת העם, הארץ ואדמתה זרמו בעורקיו באהבה וענווה אין קץ. מחובר לתורה שמלווה אותו בכל דרכיו. אח ורע, חבר אמת לאחיו, והוריו ולמגוון חבריו באשר הם. יהי זכרו ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות