ניצול ציני? ‘הקרן החדשה מתדלקת ההפגנות במטרה ליצור קרע בעם’

ארגון שמאל קיצוני, הנהנה מתמיכת 'הקרן החדשה לישראל' מסייע ליוצאי אתיופיה בהפגנות • מנכ"ל הקרן: "מקווה מאוד שכמה שיותר ארגונים ופעילים יצטרפו למחאה החשובה הזו" • ח''כ אופיר סופר: "ניצול ציני במסווה של דאגה לחלש"
חרדים 10
ל' סיון התשע"ט / 03.07.2019 12:17

ארגון השמאל הקיצוני ‘עומדים ביחד’, המקבל תמיכה כספית מהקרן החדשה לישראל, מעורב בהפגנות האלימות של יוצאי אתיופיה ברחבי הארץ. כך דווח בערוץ 7.

”כששוטרים יורים באנשים, באזרחים, והורגים אותם – אנחנו יוצאים לרחובות”, הסבירו בארגון. ”כששוטרים יורים באנשים עם יד קלה על ההדק – זו בעיה של כולנו, ולכן כולנו נצא לרחובות: שחורים ולבנים, יהודים וערבים. בואו נדרוש מהמשטרה להגן על אזרחים, או בשלב ראשון, להפסיק להרוג אותם”.

מנכ”ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין, לא התנער ממעורבות הקרן בהפגנות, שבחלקן נרשמה אלימות קשה ושוטרים נפצעו. הוא צייץ: ”אני מקווה מאוד שכמה שיותר ארגונים ופעילים יצטרפו למחאה החשובה הזו”.

גיצין הוסיף: ”הלוואי וכל ארגון שנתמך על ידי הקרן היה נעמד בסולידריות עם העדה האתיופית, הלוואי וכל ישראלי היה עומד יחד איתם. אני ראיתי את ‘עומדים ביחד’ שם, אני מקווה שהיו שם עוד כמה אירגונים שנתמכים על ידינו.

”מחכה לפעם ההיא שארגוני ימין יעמדו בסולידריות עם קבוצה מופלית בישראל: אתיופים, ערבים, עובדים מפוטרים. כלום, נאדה. הקורבן היחיד הוא ביבי נתניהו”, תקף מנכ”ל הקרן החדשה.

ח”כ אופיר סופר צייץ בטוויטר: ‏”לצערי כמו בכל מחלוקת במדינה בוחרת הקרן החדשה ‎וארגוניה לתדלק את ההפגנות במטרה ליצור קרע בעם על-ידי ניצול ציני במסווה של דאגה לחלש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המהומות.
    03/07/2019 19:09
    שרה רבקה המהומו
  1. סליחה.אתמול לא כתבתי שזו אלימות ושנאה בלתי נסבלת .עכשיו ראיתי שהקרן ל….תומכת בהפגנות אלימות כלפי אזרחים.
    צריך לבדוק את המעורבות שלהם .
    הארועי שנאה .
    ותודה לכם.