החרדים רוצים לדעת מי השותפים, ליברמן רומז שלא יתמוך בנתניהו

במפלגת ישראל ביתנו תוקפים הערב את ראש הממשלה בעקבות המהלך לביטול הקדמת הבחירות: "התחיל להפנים שאזרחי ישראל לא מקבלים את הגישה ש'אלוהים לשלטון בחרתנו'" • יהדות התורה: אין לנו כל בעיה להתמודד שוב בבחירות. לבטל? נבחן ונכריע
אריה ריבקינד
כ"ג סיון התשע"ט / 25.06.2019 23:25

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין בוחן בימים האחרונים גיבוש מהלך שיבטל את פיזור הכנסת ה-21 והקדמת הבחירות לכנסת ה-22 – מתווה שזכה כבר לרוח גבית מצד ראש הממשלה

בציוץ בטוויטר כתב הערב (שישי) יו”ר הכנסת: ״המשך תהליך הבחירות-הפרת אמונים כלפי אזרחי ישראל שמפסידים מליארדים רק בגלל פסילות אישיות של ראשי מפלגות שונים. עשרות חכים מכל הסיעות פנו אלי למציאת פתרון לביטול פיזור הכנסת.

“מצאתי מתווה פרלמנטרי ויש אפשרות לבטל את הבחירות המיותרות בתולדות ישראל. חובתנו לאפשר לכנסת ה 21 להמשיך לתפקד”.

יהדות התורה הגיבה על המהלך: “כפי שהודענו בעבר, הבחירות החוזרות מיותרות ובזבזניות שנגרמו בגלל גחמה של איש אחד. אין לנו כל בעיה להתמודד שוב בבחירות ונדע להוכיח את כוחנו בעזרת השם.

“אם נידרש לביטול הבחירות – נבחן מי ומי השותפים הפוליטיים במהלך כזה ורק לאחר מכן נכריע”.

במפלגת ישראל ביתנו, לעומת זאת תקפו הערב חזיתית  את ראש הממשלה, על רקע תמיכתו ביוזמה להקדמת הבחירות: “מה שמנחה את נתניהו הערב זו לא טובתה של מדינת ישראל, אלא הפחד לאבד את השלטון”.

בישראל ביתנו רמזו שהקרע עם נתניהו עמוק אפילו יותר: “דווקא נתניהו, שפעמיים בתוך חצי שנה פיזר את הכנסת, התחיל להפנים שאזרחי ישראל לא מקבלים את הגישה ש’אלוהים לשלטון בחרתנו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות