‘הניסיונות לפרק אותנו לא יצליחו, אני ובוגי מדברים פעמיים ביום’

מס' 2 בכחול לבן התראיין לגלי צה"ל על הסערה סביב ציוציו: "אלה שעושים הכי הרבה פייק ניוז הם אלה שצועקים פייק ניוז" • על המתיחות בכחול לבן: "בסוף תמיד אנחנו יוצאים החוצה והולכים לעבוד ביחד" • על החרדים: "אני פוגש את כל האנשים במערכת הפוליטית - מהליכוד ועד החרדים"
חרדים 10
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 10:00

מס’ 2 בכחול לבן, ח”כ יאיר לפיד, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק  לתכנית ‘נכון להבוקר’ סגלי צה”ל לסערה שפרצה בסוף השבוע סביב ציוציו על “מדינת כל אזרחיה”.

כפי שדווח בחרדים 10, לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו כי ישראל צריכה להיות “מדינת כל אזרחיה”.

יו”ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ’ הגיב בתדהמה לדבריו וכתב: “מדינת כל אזרחיה?! מה קרה למדינה יהודית ודמוקרטית?! יאיר ידידי, הלכת לאיבוד”.

מספר דקות מאוחר יותר, ואחרי שקיבל עשרות תגובות סוערות, חזר בו והסביר: “אני נגד מדינת כל אזרחיה באופן מוחלט”.

את המתקפות והלעג על הציוצים שלו הגדיר לפיד כפייק ניוז: “בסוף זה טקסט על זה שלחברי הקהילה הגאה מגיעות זכויות מלאות במדינת ישראל”.

“זאת השיטה שלהם, לכער כל דבר ולהוציא מהקשר ולשקר”, אמר לפיד.

לדבריו, “אלה שעושים הכי הרבה פייק ניוז הם אלה שצועקים פייק ניוז, אנחנו צריכים להחליט האם זו המדינה שאנחנו רוצים לחיות בה”.

לפיד הבהיר כי לא יוותר על הרוטציה עם בני גנץ, ותקף את חבריו שקוראים לבטל את הרוטציה בינו לבין יושב ראש המפלגה ח”כ בני בנץ: “הרוטציה מועילה – בסופו של דבר היא הביאה יותר ממה שנתניהו הביא אי פעם בחייו, כל הניסיונות לפרק אותנו לא יצליחו”.

הוא התייחס לעימותים הפנימיים בתוך מפלגת כחול לבן, על רקע המתיחות בינו ובין ח”כ משה (בוגי) יעלון: “אני ובוגי מדברים פעמיים ביום, יש לנו עבודה והעבודה שלנו היא לשנות את מדינת ישראל”, אמר לפיד. “אנחנו יודעים לשבת בחדר הסגור ולצעוק עד השמיים וככה זה יישאר תמיד, בסוף תמיד אנחנו יוצאים החוצה והולכים לעבוד ביחד”.

כמו ליברמן, גם יו”ר יש עתיד קורא לממשלת אחדות לאומית: “מה שצריך עכשיו זה לנסות לנצח בבחירות ולהקים ממשלחת אחדות לאומית עם הליכוד בלי נתניהו, עם ליברמן בהובלת כחול לבן”.

“אני לא צריך לנסוע עד וינה בשביל לפגוש את ליברמן” אמר לפיד. “אנחנו יכולים להיפגש במסעדה או לשתות קפה בחדר שלי או שלו”.

על החרדים אמר לפיד: “אני פוגש את כל האנשים במערכת הפוליטית – מהליכוד ועד החרדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות