שאל נהג “למה אתה מסתכל עלי חזק?” – ושלח אותו פצוע לבי”ח

תגרת נהגים באמצע פקק בעיר נצרת, הפכה לאירוע אלים שבמהלכו נפצעו שלושה צעירים • היום הוגשו כתבי אישום נגד התוקפים
חיים טוויל
י"ד אייר התשע"ט / 19.05.2019 14:27

המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד נהג רכב שתקף יחד עם חבריו, בצורה אלימה ויוצאת דופן, נהג אחר רק כי “הסתכל עליו חזק”.

חקירת האירוע נפתחה לאחר שלפני כחודש התקבלה הודעה במוקד 100 מבית החולים בנצרת על שלושה צעירים שהגיעו למקום כשהם חבולים כתוצאה מתקיפה אלימה ברחוב בנצרת.

מיד עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרים לבית החולים והחלו לגבות עדויות מהפצועים.

השוטרים הצליחו לאתר את זירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים במקום, ופתחו בפעולות חקירה לאיתור החשודים במעשה.

לאחר מספר פעולות חקירה מקצועיות הצליחו החוקרים לאתר 3 חשודים בתקיפה האלימה: בן 20 תושב נצרת עלית, חשוד נוסף בשנות ה-20 תושב נצרת, וצעיר נוסף בן 18 גם הוא תושב נצרת.

השלושה נעצרו, הובאו לחקירה ובהתאם להתפתחויות בחקירה בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מפעם לפעם.

מהחקירה עלה, כי ביום האירוע, סמוך לשעה 16:00, נהג הקורבן ברכבו, רכב סיאט בצבע אדום, סמוך לכיכר עבאס בנצרת. במקום נוצר פקק תנועה, כשלפתע רכב יונדאי בצבע שחור נכנס במהירות למעגל התנועה, נעמד בסמוך לרכב של הקורבן ובין הנוסעים בשני הרכבים התחיל להתפתח דין ודברים.

בשלב מסוים ירד הנאשם מרכבו, יחד עם הנאשמים האחרים שהיו איתו ברכב, ושאל את הקורבן: “למה אתה מסתכל עלי חזק?”

הוא פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע , הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ’ ואז החל לתקוף את הקורבן יחד עם שאר הנאשמים באמצעות אגרופים, עד אשר חבריו של הקורבן הצליחו להרחיק את הנאשם מהקורבן.

הקורבן יחד עם חבריו נסעו מהמקום, ובמרחק של כ-150 מטר מזירת התקיפה חסם הנאשם בעזרת רכבו את רכב הקורבן שוב ירד מהרכב יחד עם הנאשמים האחרים כשאחד מהם מחזיק בידו אלת עץ.

הנאשמים החלו מנפצים את שמשות הרכב והולמים בחוזקה על הרכב, ובשלב מסוים שלפו את הקורבנות מהרכב והיכו אותם באמצעות אגרופים בעיטות ואלות מעץ והם נזקקו לטיפול רפואי.

לאחר חקירה מאומצת שבמהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד שלושת החשודים וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום חמור, בין היתר בעבירות של תקיפה וחבלה ממשית בצוותא חבלה במזיד ברכב.

כן הוגשו נגדם גם בקשות למעצרם עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות