עשה חוסם עורקים לקשישה: “זה נס, לא יודע איך ניצלתי”

הרב בנימין אפריימוב, אברך ששהה במקום נחיתת הטיל בת"ת בקרית גת: "שאלתי את האשה אם אוכל להוציא לה את הרסיס שנתקע לה בפה" • "האדמה כנראה בלמה חלק גדול מן הרסיסים, אחרת קשה לי לדמיין מה היה קורה לי... המקום שבו עמדתי היה אמור לספוג את רוב הרסיסים"
אליעזר היון
ל' ניסן התשע"ט / 04.05.2019 21:31

במתקפת הטילים מרצועת עזה היום (שבת) לעבר ישראל, נפצעה אשה כבת 80 כתוצאה מרסיסי טיל שנחת בחצר תלמוד תורה בקרית גת.

האישה ניצלה בידי אברך, הרב בנימין אפריימוב, ששהה במקום ברגע הפיצוץ.

בשיחה מיוחדת עם חרדים 10 אומר אפריימוב: “היה פה נס גדול ממש. הייתי בדרך ללמוד משהו בבית הכנסת, כשלפתע שמעתי את האזעקה. הסתתרתי מאחורי רכב ולאחר הפיצוץ העצום בחצר התלמוד תורה – הבחנתי באשה פצועה.

“ניגשתי אליה וזיהיתי שהיא דוברת רוסית. היא לא היתה מחוסרת הכרה, אבל היא היתה בהלם. מאחר שגם אני דובר שפה זו, שאלתי אותה אם אוכל להוציא לה את רסיס הברזל שנתקע לה בפה.

צילום: Hadas Parush/Flash90

“במקביל הבחנתי שגם בידה נוצר קרע ממש, בעקבות רסיסים נוספים, קשרתי לה את היד עם החולצה שלי, כדי לעצור את זרימת הדם. כל העת היו לי צפצופים באוזניים. לאחר מכן הגיע אמבולנס ואני רצתי לבית לראות את שלום אשתי, הנמצאת בהיריון, וילדי”.

הטיל התיז רסיסים רבים?

“אם תראו את החור באדמה תתקשו להאמין. לדעתי היה פה נס גדול, האדמה כנראה בלמה את רוב הרסיסים. אני מתקשה להבין כיצד ניצלתי בעצמי. המקום שבו עמדתי היה אמור לספוג את רוב הרסיסים וקשה לדמיין מה הקורה חלילה. הספקתי לראות את האדמה עולה ועפה באוויר, ואז הגעתי אל האישה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין על הבוכרים
    05/05/2019 16:09
    יוסף
  1. אין על הבוכרים