פאניקה מהנסיגה בסקרים? קמפיינר חדש יוביל את ‘כחול לבן’ בבחירות

לאחר שהמפלגות הקטנות נגסו במנדטים, נפגשו ארבעת ראשי 'כחול לבן' עד לשעות הלילה - והחליטו להעניק ליו"ר יש עתיד את המושכות של הקמפיין הצולע • לפיד על הסקרים: "אנחנו לא משקרים, וכשאתה לא משקר - אתה משלם מחיר"
חרדים 10
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 21:40

אחרי שהפער בסקרים הצטמצם: לפי דיווח הערב (שלישי) ב’חדשות 12′, החליטו ב’כחול לבן’ למסור את מושכות הקמפיין למספר 2 ברשימה – יאיר לפיד.

על פי הדיווח, ההחלטה התקבלה לאחר פגישה לילית שנערכה שלשום עד השעות הקטנות של הלילה בהשתתפות הרביעיה הפותחת של המפלגה –  גנץ, לפיד, בוגי יעלון וגבי אשכנזי.

בסיום הפגישה הוחלט כי לפיד יקבל את כל ההחלטות הנוגעות לקמפיין הבחירות של הרשימה.

ההחלטה התקבלה משום  שלפיד הוא המנוסה ביותר מבין הארבעה – בקמפיינים פוליטיים.

בעקבות כך, הדרג המקצועי של ‘יש עתיד’, צפוי לנוע קדימה בהיררכיית הקמפיין, ולדחוק אחורה את הצוות המקצועי של ‘חוסן לישראל’.

שלשום פורסם בחדשות 13, כי אנשי הקמפיין של לפיד תקפו את התנהלותם של מנהלי הקמפיין של גנץ, על רקע הצניחה בסקרים, ואמרו להם: “הקמפיין שלהם לא מספיק חד ואפקטיבי”.

אנשי גנץ לא נותרו חייבים והשיבו להם: “הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם”.

יאיר לפיד התראיין הערב לתכנית ‘שש עם עודד בן עמי’ ותקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו: “כל מערכת הבחירות הזאת הוא משקר כמו שהוא נושם”.

לפיד הבהיר שקמפיין מפלגתו יתגבר באופן אינטנסיבי ככל שהבחירות יתקרבו, והתייחס לירידות בסקרים: “אנחנו לא משקרים, וכשאתה לא משקר – אתה משלם מחיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות