חוטובלי קראה לחרדיות להצביע לליכוד ובדגל התורה נכנסו לפאניקה

ח"כ ציפי חוטובלי קראה לנשים חרדיות להצביע לליכוד: "הליכוד זה בית גם לציבור החרדי. לא יכול להיות שלא יספרו את עמדתכן" • מקלב: "לא הליכוד ילמד כיצד לנהוג בכבוד לאישה החרדית. מקווה מאוד שדברי חוטובלי אינם משקפים מצב של לחץ בליכוד"
אריה ריבקינד
כ"ו אדר א' התשע"ט / 03.03.2019 19:39

סגנית שר החץ ציפי חוטובלי קראה היום (ראשון) לנשים החרדיות להצביע לליכוד, משום שהמפלגות החרדיות “לא סופרות את עמדתן”, לדבריה.

“הליכוד זה בית גם לציבור החרדי. לא יכול להיות שלא יספרו את עמדתכן. כשזה מגיע לקלפי אתן צריכות להיות מיוצגות”, אמרה חוטובלי  – והוסיפה: “אתן צריכות לבנות כח פוליטי שיאפשר לכן להיכנס למפלגות גדולות. אני בעד שהכח יתחיל לצמוח מלמטה. אל תחכו שיפתחו לכן את הדלת”.

בדגל התורה נכנסו לפאניקה בעקבות דבריה.

“לא הליכוד ילמד כיצד לנהוג בכבוד לאישה החרדית כאשר במבחן המעשה הם סגרו את הדלת בפני הנשים”, הגיב ח”כ אורי מקלב. “כיצד חוטובלי עצמה, שפעולותיה היו חיוביות תוכל לעמוד בפני יוזמות חקיקה כנגד מסורת ישראל המגעים מידי שבוע מחברי הכנסת של הליכוד”.

לדבריו, “חברי הליכוד היו מצטרפים מידי שבוע ואף יוזמים בעצמם חקיקה המגיעה לפגוע בקדושת השבת, או במסורת ישראל, כיצד ניתן להגיד כי זהו בית לאישה החרדית כאשר הם מצטרפים לכל יוזמה המגיע לפגוע בנשים כגון הפחתת דמי המזונות לנשים או גיל החזקת הילדים על ידי אימותיהן”.

מקלב הוסיף: “אני מקווה מאוד שדברי חוטובלי שפעילותה הייתה חיובית בכנסת האחרונה אינם משקפים מצב של לחץ בליכוד שנאלצים לקושש קולות של נשים חרדיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות